امام جمعه یزد:

دشمن به دنبال هویت‌زدایی از انقلاب و تحریف شخصیت امام (ره) است

آیت الله ناصری گفت: باید با فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی و کار انقلابی و مدیریت گسترده جهادی جلوی جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان علیه نظام گرفته شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) گفت: مردم ایران به ویژه یزدی‌ها عشق و علاقه بسیار خاصی به آن حضرت دارند.

امام جمعه یزد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد گفت: از مردم و مسئولان می‌خواهم که حتما نسبت به مطالعه و دقت در این فرمایشات وقت بگذارند و حتما این بیانات را به دقت مورد توجه قرار دهند.
او گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود چند توصیه به فعالان انقلابی داشتند که از جمله آن مقابله با هویت‌زدایی از انقلاب و تحریف حقایق آن است.

آیت الله ناصری گفت: دشمن الان به دنبال آن است که با فضای مجازی و تمام ابزارآلاتی که در دست دارد، از انقلاب هویت‌زدایی کرده و انقلاب اصلی و حقیقی و معنای واقعی آن را تغییر دهد و به آن مسیر دیگری بدهد.

امام جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران یک تحول بزرگ در جهان و شروع حرکت امام زمان (ع) بود و این حرکت باید کم‌کم تکمیل شود تا اینکه حضرت امام زمان (عج) آن را تکمیل کنند.

آیت ناصری یزدی گفت: دشمن به خوبی این موضوع را فهمیده و به همین دلیل سعی دارد هویت معنوی انقلاب را به مادی تغییر دهد و مطالبات مردم را هم به سمت مادیات هدایت کند تا به این وسیله زمینه دور شدن آن‌ها از ارزش‌های انقلاب را فراهم کند

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: هویت انقلاب اسلامی ایران استفاده از مبانی دینی و اسلامی برای تعالی انسان در کنار پیشرفت علم و اقتصاد است و اینکه به هیچ عنوان موفقیت در تضاد با معنویت‌ها نیست بلکه لازم و ملزوم یکدیگر هستند

او دومین توصیه مقام معظم رهبری را جلوگیری از تحریف امام و کمرنگ کردن یاد ایشان در جامعه دانست و گفت: یاد امام خمینی (ره) در جامعه باید مثل خورشید بدرخشد موضوعی که دشمن به هیچ عنوان نمی‌خواهد وجود داشته باشد و تمام تلاش خود را به کار می‌بندد که یاد امام به فراموشی سپرده شود و شخصیت ایشان را تحریف کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، جنگ روانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار