حقوق قهرمانان جودو در صورت واریز به حساب فدراسیون، شنبه آینده به آن‌ها پرداخت می‌شود

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران گفت: حقوق قهرمانان و مدال آوران رشته جودو در صورت واریز به فدراسیون روز شنبه آینده به حساب ورزشکاران واریز خواهد شد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امیدوارم بانوان جودوکار در کشور، قرار گرفتن رشته جودو را در سکو‌های نخست قهرمانی مسابقات جهانی اولویت شاخص‌های خود قرار دهند تا روز به روز به سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.

او ادامه داد:حقوق قهرمانان و مدال آوران رشته جودو در صورت واریز به فدراسیون روز شنبه به حساب ورزشکاران واریز خواهد شد.

میراسماعیلی عنوان کرد: تا آخرین لحظه در مسیر توسعه و ارتقای رشته قهرمان پرور جودو از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و در کنار همه عزیزان خواهم ماند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در این جلسه گفت: از زحمات کادر فنی تیم ملی جودو بانوان که در این چند روز معنای واقعی قهرمان پروری را رقم و زحمات زیادی متقبل شده اند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

او تصریح کرد: امیدوارم این اردوی چند روزه بانوان جودو تیم ملی ایران در لرستان همراه با سیاست‌های فدراسیون بتواند بارقه‌های امید را در مسابقات پیش رو رقم بزند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد:لرستان پتانسیل‌های ژنتیکی در حوزه ورزش بالاخص بخش انفرادی دارد که امیدواریم پایلوت در حال احداث باعث رفرنس جودو در کشور شود.

قیاسیان افزود:حضور قهرمانانه بانوان را در عرصه‌های مختلف به ویژه ورزش به فال نیک می‌گیریم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.