جذب ۲۵۰ نیرو امسال در فرماندهی انتظامی کاشان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سهمیه ۲۵۰ نیرو برای فرماندهی انتظامی کاشان اختصاص یافته و این نیروها باید در سال ۱۴۰۱ جذب شوند.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: مردم این منطقه دارای ویژگی‌های خاص و تعصب‌های مذهبی و با فرهنگ هستند و اگر بخواهیم پلیس متناسب با فرهنگ منطقه داشته باشیم باید بدنه این نیرو از جنس مردم باشد.

رقم خوبی برای جذب نیرو در کاشان اختصاص یافته است و انتطار می‌رود همه دستگاه‌ها و فرمانداری در هدایت و جذب نیرو‌های انقلابی، متدین، متعهد و کارآمد در بدنه پلیس شهرستان کمک کنند تا بتوان سهمیه قابلی که برای امسال منظور شده است را جذب و خلاء‌های کلانتری و پلیس‌های اجرایی پر کنیم.

اوبا اشاره به وجود وحدت بین دستگاه‌های امنیتی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گفت: وضعیت این شهرستان در همه شاخصه‌های امنیتی، شرایط قابل قبولی است.

نیروی انتظامی در سال گدشته و ماه‌های اخیر در برخورد با قاچاق و انسان، کالا و همچنین موادمخدر موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده است.

به گفته سردارمیرحیدری، نیروی انتظامی در کنترل مجرمان در حرکت که از سایر استان‌ها برای ورود به منطقه کاشان و مرکز استان حضور پیدا می‌کردند، توفیق‌های خوبی را شاهد بوده است و توانسته است باند‌های سابقه‌داری نیز با حمایت‌های قضایی از مبدا در استان‌های هم‌جوار را هدف قرار دهند که این مهم باعث شده در کنترل سرقت‌ها نیز موفق عمل کنیم.

امسال جاری با توجه به تغییراتی که در کشور افغانستان رخ داد، روند قاچاق مواد مخدر دچار تغییرات و اختلالاتی در مرز‌ها ایجاد شد که منجر به مسدودیت‌ها و ورود موادر مخدر به کشور را سخت‌تر می‌کند، همچنین تغییر نوع مواد مخدر که با هدف‌گذاری نظام استکباری از سنتی به صنعتی دنبال می‌شود، این روند در سطح کشور کاهشی است.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان، قاچاقچیان مواد مخدر با توجه به سخت‌گیری‌های انجام شده در کنترل محورها، مسیر‌های جایگزینی را انتخاب کرده‌اند و همکاران پلیس نیز باید با هوشمندی‌سازی ورودی و خروجی شهرها، بتوانند اشرافیت لازم را در قاچاق مواد مخدر و کالا داشته باشند تا در ماه‌های آینده جبران کنند.

در این آیین از سرهنگ حسین بساطی قدردانی و سرهنگ ایرج کاکاوند به عنوان فرمانده جدید انتظامی کاشان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.