مأمور پلیس راه زنجان؛ فرشته نجات کودک ۷ ساله

فرمانده پاسگاه پلیس راه اتوبان زنجان-تبریز گفت:کودکی که بر اثرسانحه رانندگی در آستانه مرگ قرار داشت بااقدام به موقع مأمور پلیس از مرگ نجات یافت.

سرهنگ حسینی گفت: پس از کسب خبری مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر ۱۹  آزادراه زنجان_تبریز همراه مأموران انتظامی راهی محل وقوع حادثه شدیم.

او می گوید: با حضور در محل حادثه متوجه شدیم که یک دستگاه  کامیون با تریلر برخورد کرده و یکی از مصدومان که یک دختربچه بود بیهوش شده است.

فرمانده پاسگاه پلیس راه اتوبان زنجان-تبریز گفت: با بررسی وضعیت دختر بچه ۷ ساله متوجه شدم که نفس نمی‌کشد، اما هنوز نبض دارد و با توجه به تجربیات گذشته حدس زدم که ممکن است راه تنفسی اش مسدود شده باشد.

سرهنگ حسینی گفت: از آنجایی که ممکن بود تا زمان رسیدن نیرو‌های اورژانس زمان برای نجات جان کودک از دست برود ابتدا دهان کودک را باز کردم که متوجه شدم مقدار زیادی خون در گلوی او جمع شده و حالت لخته پیدا کرده و پس از آن کودک را به آرامی به پهلو برگردانده و سر کودک را به سمت پایین قرار دادم که همین باعث شد لخته‌های خون از دهانش خارج شود.

او می گوید: پس از خارج شدن لخته‌های خود و باز شدن مجاری تنفسی، کودک شروع به نفس کشیدن کرد و سپس به گریه افتاد و پس از آن متوجه شدم  که خطر رفع شده و کودک نجات پیدا کرده است.

فرمانده پاسگاه پلیس راه اتوبان زنجان-تبریز گفت: پس از بهبودی نسبی مصدوم، والدین کودک به همراه فرزندشان برای قدردانی و تشکر با گل و شیرینی در پاسگاه پلیس راه اتوبان زنجان تبریز حضور یافته و مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از عملکرد پلیس راه به ویژه فرمانده پاسگاه اعلام داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.