انتقال ۸۶ مصدوم توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان

رئیس سازمان اورژانس گفت: در حادثه قطار ۳فروند بالگرد و ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس را بسیج کردیم.

میعاد فر گفت: امروز۸۶ معصوم توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. الان در بیمارستان مصطفی خمینی طبس هستم و خوشبختانه حال همه مصدومین خوب است حدود ۷۶ مصدوم مرخص شدند و ۱۰ مصدوم کارهای نهایی شان در حال انجام است که انشالله تا فردا صبح مرخص خواهند شد.

 وی گفت: مصدومینی که مربوط به استان یزد بودند توسط دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد منتقل شدند و فردا  ده نفر باقی مانده مرخص خواهند شد و توسط تیم های محلی به مناطق خودشان اعزام خواهند شد .

رئیس سازمان اورژانس گفت: ۳فروند بالگرد و ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس را بسیج کردیم و دانشگاه های علوم پزشکی بیرجند ، گناباد و یزد حضور داشتند.تمامی مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند .

میعاد فر گفت: آمار قطعی جانباختگان ۱۸ نفر است. هنوز مشخص نیست که مفقودی داریم یا خیر. ما بسته ای از اجساد جمع آوری شده را در اختیار پزشکی قانونی گذاشتیم تا از طریق دی آن ای  هویت آنها مشخص شود. باید از طریق اسامی و شماره مسافرین با آن تماس بگیرند و ببیند چه کسانی مفقود هستند و مورد بررسی قرار بگیرد. الان از طریق ما این موضوع قابل بررسی نیست و شرکت راه‌آهن این مسئله را باید پیگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار