در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرداخت حقوق حق التدریسی‌ها در گروی تامین اعتبارات وزارت علوم

وزیر علوم گفت: هر زمانی که سازمان برنامه و بودجه اعتبارات را تامین کند، حقوق حق التدریسی‌ها بلافاصله پرداخت خواهد شد.

محمد علی زلفی گل درباره پرداخت حقوق به استادان حق التدریس تا پایان شهریور گفت: سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات را تامین کند و وزارت علوم در این زمینه کاره‌ای نیست.

به گفته وزیر علوم سازمان برنامه و بودجه اگر امکانات لازم و کافی را به وزارت علوم دهد، این مجموعه هم در اولین فرصت باقی مانده حقوق استادان حق التدریس را پرداخت خواهد کرد.

معاون مالی وزیر علوم در سخنان اخیر خود گفته بود که حق الزحمه حق التدریسی‌ها تا پایان شهریور ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
مگر اساتید حق التدریس برای سازمان برنامه و بودجه کار می کنند که پرداختن حق و حقوق آنان به این سازمان گره می خورد، چطور هیئت علمی ها هرماه حقوق و مزایای پرداخت می شود در حالی هردو طیف یک کار انجام می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ندا میلادی
۲۱:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام و وقت بخیر. واقعا در حق اساتید حق التدریس ظلم شده. چرا اینقدر اختلاف با هیات علمی وجود داره. این بندگان خدا این همه کار می کنند، با کلی واحد درسی طی ۴ ماه شاید ۲ میلیون دریافت کنند. یعنی ماهی ۵۰۰ هزار تومن حقوق!!! این خیلی بی انصافیه. حداقل مبلغ ساعت حق التدریس رو بالا ببرید.ساعتی ۲۸۰۰۰ تومن برای یک مدرس دانشگاه چیه آخه؟! خودتون قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
عارف درخشان
۱۲:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
اگه اضافه کار و پاداش وزیر هم از سال قبل مونده و پرداخت نمی شد ، این طور با خیال راحت مسولیتش رو به عهده دیگران می انداخت. برای چهار روز کار در طول هفته در حدود دو و پونصد برای چهارماه میدند اونم با یکسال تاخیر که با این تورم اصلا ارزشی نداره، چرا در حق این قشر اینقدر ظلم می کنید
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۱۲:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
بیچاره معلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
معلم ها که اوضاعشون خوبه. ماهی ۵-۶رو دریافت دارند. بیمه و مزایا هم دارند. ما دو میلیون برای ۴ ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
تا رب و ماکارونی هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها بودجه داره ولیکن برای این پرداخت ناچیز تامین اعتبار نیاز هست. بنده هفته گذشته به ناچار رفتم‌پیش نماینده شهر و مساله را ایشان در میان گذاشتم. پنج ترم با احتساب ترم تابستان گذشته حقوقی دریافت نکردیم. نماینده تماس گرفتند با رییس دانشگاه و ایشان هم تایید کردند. نماینده مبلغ این پنج ترم پرداخت نشده را پرسیدند و ریاست دانشگاه گفتند یک و نیم میلیارد تومان. نماینده اظهار تعجب کردند از این مبلغ پایین و خواستند درخواستشون را جهت تامین اعتبار به نماینده دهند و ایشان نیز به معاون وزیر علوم جهت تامین این مقدار پاراف بزنند...در نهایت هم گفتند این یک و نیم میلیار مگر پولی است برای وزارتخونه...اگر قصد بر پرداخت باشد اینها اعتبار لازم را دارند. خدمت شما بیان کردم که چگونه است تا رب، ماکارونی و....دیگر را اعتبار دارند ولیکن زحمت و حق مسلم ما را پس از دوسال چون و چرا جهت نپرداختنش میکنند؟!
آخرین اخبار