رئیس فدراسیون جودو:

کار پرونده جودو پیچیده شده است

میراسماعیلی گفت: کار پرونده جودو پیچیده شده و نمی دانیم علت تعلل دادگاه حکمیت ورزش در صدور رای چیست.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درباره تعیین تکلیف پرونده این فدراسیون گفت: کار پرونده پیچیده شده است و برای ما هم جای سوال وجود دارد که علت این پیچیدگی چه چیزی است و فکر می‌کنم نیاز به بررسی بیشتر داور‌ها دارد. جودوی ایران با تمام مظلومیت و محرومیت، به زودی راهی روسیه می‌شود و بعد از آن به دعوت فدراسیون تونس به این کشور سفر خواهیم کرد. سپس با ترکیب کامل در بازی‌های کشور‌های اسلامی شرکت می‌کنیم.

حدود ۳ سال پیش بود که سعید ملایی ملی پوش سابق جودوی ایران در مسابقات جهانی جودو که به میزبانی ژاپن برگزار شده بود اتفاق ناخوشایندی را برای فدراسیون جودوی ایران رقم زد، اتفاقی که تبعاتش هنوز هم دامنگیر فدراسیون جودو است و همین موضوع باعث شد فدراسیون جهانی جودوی ایران را برای ۴ سال محروم کند. بعد از این اتفاق فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون جهانی به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرد و قرار شد این دادگاه در خصوص پرونده تعلیق جودوی ایران تصمیم گیری کند. از آن موقع تا امروز رای این پرونده ۵ مرتبه به تعویق افتاده و دادگاه حکمیت ورزش هنوز نظر قطعی خود را صادر نکرده است.

مشکلی بابت حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی نداریم

خوشبختانه بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی زیر نظر IOC و OCA نیست و ما می‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم. امیدوارم ثابت کنیم اگر ۳ سال تعلیق هستیم دست از کار نکشیده و خدا کمک خواهد کرد تا در آن مسابقات نتیجه خوبی بگیریم. در هر صورت در موضوع روسیه و اوکراین مشاهده کردیم که ورزش دنیا سیاسی عمل می‌کند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد در ۲۱ رشته ورزشی به میزبانی ترکیه و در شهر قونیه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
فعلا تمام جودوی ایران شده البرز و لرستان ؟
مربیان تیمهای ملی از اینهاست
اردو تیمها در لرستان .
تیمهای ملی در اختیار لرستان
هیات رییسه فدراسیون همه از لرستان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
البرز و لرستان هر چی حکم از دان .مشاور . مربیگری بود از فدراسیون امتیاز گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
درسته الان کسی جرات بررسی و محاکمه و مجازات سناریو نویسان و مسببان داخلی را در تعلیق جودو ندارد اما گذشت تاریخ نشان خواهد داد مقصران این تعلیق چه کسانی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
به اندازه پیچیدگی شخصیت خود آرش میراسماعیلی نیست . نزدیکانش میدونند این فرد چقدر پیچیده ست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
صدرصد موافقم .جودو نابود شد رفت
آخرین اخبار