افزایش حجم تردد‌ها در محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: حجم تردد‌ها در محور‌های ارتباطی استان در تعطیلات خردادماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد افزایش یافت.

آقای غلامی گفت: در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ خردادماه امسال، مجموع تردد‌های ورودی به چهارمحال و بختیاری به ۱۹۵ هزار و ۶۱۴ مورد رسید که در مقایسه با مدت مشابه در روز‌های ۱۳ تا ۱۶ خردادماه پارسال با رشد ۶۶.۷ درصدی مواجه بود.

در این مدت ۱۹۲ هزار و ۲۰۹ مورد تردد خروجی از استان نیز به ثبت رسیده است و این میزان حجم خروجی نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

محور‌های فرخشهر به شهرکرد، سورشجان به شهرکرد و گندمان به بروجن به عنوان پرترددترین محور‌های استان در این فاصله زمانی بودند و این محور‌ها در این مدت به ترتیب ۱۰.۶، هشت و ۶.۷۶ درصد از کل تردد‌های استان را در برگرفتند.


بیشتر بخوانید


بیشترین پلاک‌های عبوری در استان در این بازه زمانی نیز متعلق به استان‌های اصفهان با ۳۱.۸ درصد، خوزستان با ۷.۴ درصد و تهران با ۴.۴ درصد است.

بیشترین تردد مربوط به پلاک‌های استان نیز به ترتیب در استان‌های اصفهان، خوزستان و قم به ثبت رسیده است که نشان می‌دهند مردم چهارمحال و بختیاری این سه استان را در اولویت‌های سفر خود در این مدت قرار داده‌اند.

در حال حاضر ۶۴ دستگاه تردد شمار در نقاط مختلف استان فعال است و به عنوان یکی از سامانه‌های هوشمند در انجام فعالیت‌های راهداری، مجموع تردد‌های درون و برون‌استانی را ثبت می‌کند.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و دو هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.