مدیر کل دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما خبر داد،

تمام تلاشم برقراری عدالت بین گونه‌های مختلف موسیقی است

قزوه گفت: نباید پخش آثارل موسیقی از تلویزیون و تمام سالن‌های کنسرت در اختیار خوانندگان موسیقی پاپ باشد.

علیرضا قزوه، مدیر کل دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما گفت: باید عدالت در تمام گونه‌های مختلف موسیقی نظیر پاپ، مقامی و محلی رعایت شود.

او می‌گوید، در پخش آثار موسیقی از رسانه ملی عدالت را رعایت نکردیم، همچنان که هنرمندان بزرگی در موسیقی پاپ هستند در موسیقی سنتی، مقامی و محلی هم بزرگانی داریم، نباید تمام سالن‌های موسیقی در اختیار هنرمندان پاپ باشد بلکه باید به گونه‌های مختلف هم عدالت اجرا شود.

به گفته مدیر دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما، افرادی از قبل در جایگاهی بودند که شایستگی آن را نداشتند زمان می‌برد تا آن‌ها از جایگاهشان حذف شوند باید تلاش کنیم تا افراد توانا در سرودن ترانه به این موقعیت وارد شوند.

او تاکید می‌کند باید در جذب جوانان شهرستانی هم کوشا باشیم و فقط نباید این حوزه در دست بچه‌های تهران باشد. حتی نباید تمام ترانه‌های پاپ با لهجه تهران خوانده شود.

به گفته قزوه، هر عرصه‌ای حتی ترانه سرایی بزرگانی دارد، بهترین آثار موسیقیایی از دل ترانه سرا بیرون می‌آید که حتی برخی وزن شعر را بلد نیستند اجازه نمی‌دهم کسانی که قوی نیستند ترانه سرای تیتراژ یک سریال شوند، آن ترانه را باید یک ترانه سرای توانمند سروده باشد ما در حال رعایت این موارد هستیم که ان شاالله به زودی به خوبی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار