معاون استاندار سمنان :

فقط ۱۴۰۰ متقاضی مسکن ملی در استان سمنان وجه واریز کرده‌اند

حمیدی گفت: از بین چهار هزار متقاضی، یک هزار و ۴۰۰ متقاضی مسکن ملی استان واریز وجه کرده‌اند و لذا با این شرایط زمین به همین افراد تعلق می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دو شهر مذکور نیز شاهد تأمین زمین برای مدت دو سال هستیم و تا دو ماه آتی برای آنان نیز زمین برای چهار سال تأمین خواهد شد.

در سراسر استان سمنان ۷۶ هزار ثبت نامی در سامانه راه و شهرسازی برای مسکن ملی داشتیم و با ارزیابی‌هایی که انجام شده، ۲۶ هزار نفر واجد شرایط بودند، تنها چهار هزار نفر تشکیل پرونده دادند که از این بین یک هزار و ۴۰۰ نفر وجه واریز کردند.

خواهش داریم که مردم استان افتتاح حساب کرده و کار خودشان را تکمیل کنند همچنین ۴۰ میلیون تومان ابتدایی را واریز کنند تا بتوانیم قطعات را واگذار کنیم.

 قطعات به طوری واگذار می‌شود که هر زمین اگر دو یا سه و حتی چهار طبقه است، به صورت تک واحدی دیده شده تا مردم هر طور می‌خواهند آن را بسازند.

تنوع در واگذاری برای ایجاد مشوق و تسهیل متقاضیان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در خاتمه و درباره اینکه هزینه ساخت هر واحد چقدر می‌شود، گفت: مبلغ ساخت در سال جاری هنوز تعیین تکلیف نشده که بتوانیم آن را به صورت مشخص بیان کنیم اما آنچه امروز در عملاً رخ داده همان ۴۰ میلیون تومان ابتدایی بعلاوه ۳۰۰ میلیون در شهرهای استان سمنان و ۳۵۰ میلیون تومان در مرکز استان سمنان خواهد بود که به متقاضیان پرداخت می‌شود اما در مجموع پیش بینی می‌شود برای هر واحد ۵۰۰ میلیون تومان دست کم نیاز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.