برگزاری جشنواره ملی راه روشن در همدان

دبیر بنیاد غدیر در استان همدان از برگزاری جشنواره ملی «راه روشن» خبر داد.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم گفت: این برنامه فرهنگی و آموزشی با موضوع تربیت در نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، زیرا مقوله تربیت نیاز امروز جامعه ماست و هر کجا تربیت درستی را داشتیم، نتیجه مطلوبی دریافت کرده‌ایم.

او گفت: این جشنواره در بخش‌های علمی (مقاله)، ادبی (شعر و داستان)، فضای مجازی (ایجاد صفحه اینستاگرام و ایجاد کانال‌های شبکه‌های مجازی و در بخش چندرسانه‌ای (نماهنگ، موشن و پادکست) برگزار می‌شود افزود: از همه اقشار به ویژه دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، دانش‌آموزان، فعالان فضای مجازی برای شرکت در این جشنواره دعوت می‌شود.

حسنی حلم اختتامیه جشنواره ملی راه روشن را دهه امامت و ولایت سال جاری دانست و گفت: ممکن است که به علت طولانی شدن روند انتخاب آثار برتر، اختتامیه با تاخیر برگزار شود.

دبیر بنیاد غدیر استان همدان گفت: رسانه‌ها در این زمینه بسیار می‌توانند کمک‌رسان بوده و تبلیغ این جشنواره را داشته باشند، کمیته‌های اجرایی جشنواره نیز تشکیل شده است و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

این مسئول درباره اهدای هدایای نفیس به نفرات برگزیده هر بخش جشنواره نیز گفت: نفر اول هر بخش یک میلیون تومان وجه نقد به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی، نفر دوم هر بخش ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی و نفر سوم هر بخش ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی اهدا خواهد شد.

حسنی‌حلم گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند شیوه‌نامه را از وبگاه Bonyad-qadir.com دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.