ماجرای آب میوه‌ ۱۲ میلیون تومانی در یک اغذیه فروشی در قم

پلیس آگاهی قم با انتشار تصویر سارقی که از طریق بیهوشی طعمه هایش رابه دام می انداخت از مالباختگان خواست به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

سرهنگ میکائیل قهرمانپور گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر آشنایی اش در یک اغذیه فروشی با فردی که خود را مالک یک مغازه لباس فروشی معرفی کرده  که نیازمند فروشنده است و در ادامه پس از تعارف و خوردن آب میوه بیهوش شده و موجودی کارت بانکی اش به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال  به سرقت رفته است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه طی بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محل سرقت و محیط پیرامونی تصویر سارق را احصاء کردند و تلاش برای دستگیری نامبرده آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی سرنخی از حضور متهم در یکی از استان شمال شرقی به دست آمده و کارآگاهان پلیس با دریافت نیابت قضایی به استان مذکور اعزام و نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ قهرمانپور گفت: متهم اهل یکی از استان‌های غربی بوده و در تحقیقات پلیس مشخص شد تاکنون از ۴ تن از افراد در شهر‌های قم و شیراز به این روش سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم خبر داد و از شهروندان خواست چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار