بلومبرگ از هزینه هنگفت بحران در بخش درمان و بهداشت آمریکا گزارش داد

داده‌های مطالعه نشریه بلومبرگ بیانگر هزینه هنگفت در بخش بحران و درمان آمریکا به دلیل کمبود نیروی کار در سال جاری است.

نشریه بلومبرگ با استناد به داده‌های یک پژوهش جدید اعلام کرد که کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری و توانبخشی آمریکا و همچنین آژانس‌های بهداشتی خانگی این کشور ۱۹.۵ میلیارد دلار در سال جاری هزینه خواهد داشت.

شرکت مشاوره «اولیور وایمن» این تحقیق را انجام داده و براساس آن فقدان پرستارخانگی از سال ۲۰۲۰ بین ۵ تا ۱۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به دلیل همه‌گیری کرونا و عواقب روحی و روانی که این همه‌گیری اغلب پرستاران و مراقبان در بخش بهداشتی شغل خود را ترک کرده‌اند، برخی هم به سمت شغل‌هایی رفته‌اند که با دستمزدِ معادل ریسک کمتری داشته باشد.

این امر خانه‌های سالمندان و سایر امکانات بهداشتی و درمانی را تحت فشار قرار می‌دهد و توانایی آن‌ها را برای پذیرش بیماران محدود می‌کند.

یک گروه تجاری صنعتی تخمین می‌زند که امسال بیش از ۴۰۰ خانه سالمندان در معرض خطر تعطیلی قرار دارند.

پژوهش حاضر نشان می‌دهد که حتی با استفاده از نیروی کار موقت نیز «سازمان‌ها هنوز نمی‌توانند نیروی کار مورد نیاز خود را جذب کنند.»

این در حالی است که آمریکا با بحران غذایی و به طور خاص با بحران شیرخشک دست‌وپنجه نرم می‌کند و کمبود شیرخشک در آمریکا و تعطیلی کارخانه اصلی عرضه این محصول به دغدغه اصلی این روز‌های رئیس‌جمهور این کشور تبدیل شده است.

ارسال محموله‌های شیرخشک از اروپا به آمریکا هم با هدف مبارزه با بحران کمبود عرضه شیرخشک در آمریکا انجام می‌شود.

در تلاش برای حل بحران شیرخشک در آمریکا، این کشور تا امروز توانسته معادل ۱.۵ میلیون بطری شیرخشک وارد کند، شب گذشته دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد خطوط هوایی «یونایتد» در ۳ هفته آینده از فرودگاه هیترو به چندین فرودگاه آمریکا پرواز خواهد کرد تا ۳.۷ میلیون بطری شیرخشک انگلیس را وارد واشنگتن کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار