ادای احترام رئیس جمهور به شهدای مرزبانی در جلفا

رئیس جمهور یاد سه شهید مرزبان در شهر جلفا را که در شهریور ۱۳۲۰ با ایستادگی در مقابل تجاوز بیگانگان به خاک ایران به شهادت رسیدند، گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر به آذربایجان‌شرقی با حضور در مرز ایران با جمهوری آذربایجان در شهر جلفا، بر مزار سه سرباز مرزبان ایرانی که در شهریور ۱۳۲۰ در مقابل حمله متجاوزان ایستادگی کرده بودند، حاضر شد و به مقام آن‌ها ادای احترام کرد.

در این بازدید، مسئولان استانی و منطقه، مسائل و مشکلات این منطقه مرزی را بیان کردند و رئیس جمهور نیز دستور رفع موانع صادرات و گردشگری در این منطقه را صادر کرد.

رئیس جمهور در دیدار با فرماندهان و سربازان هنگ مرزی جلفا نیز ضمن تاکید با اهمیت مرزبانی از مرز‌های ایران اسلامی، از مجاهدت آنان در نقاط صفر مرزی قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین در شرکت آمیکو جلفا حاضر شد و با گفتگو با کارگران این شرکت در جریان مشکلات و مطالبات آنان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
خوبه تو گزارش بگین ، این ۳ شهید
در برابر ارتش متجاوز روسیه مقاومت کردند ، روسیه همان حکومت ضدبشری که با تخفیف دادن به چین و هند ، باعث کاهش فروش و صادرات نفت ایران شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
ای کاش این سه شهید را هم منتشر میکردید که چند روز ارتش شوروی سابق را پشت مرز فقط با چند اسلحه ساده زمین گیر کردند تابعضی از این بی عرضه ها و بی غیرتها بفهمن وقتی پای دین و ناموس در کار باشه کل دنیا را زمین گیر میکنیم، شادی روح شهدا صلوات