اجرای طرح جهش مسکن در تاکستان، به زودی

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: اجرای طرح جهش مسکن در این شهرستان به زودی آغاز خواهد شد.

طاهری فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور محترم تامین مسکن محرومان است لذا سهم سالانه شهرستان از قانون جهش تولید مسکن دو هزار واحد تعیین شده است که به زودی اجرای این طرح در سطح شهرستان آغاز می‌شود.

طاهری افزود: حدود ۱۰ هزار نفر در سطح شهرستان اقدام به ثبت نام در این طرح نموده اند.

او اضافه کرد: تعداد هزار نفر از ثبت نام کنندگان بعد از بررسی مورد تایید قرار گرفته اند که پیامک تایید برای آن‌ها ارسال شده که در مرحله تحویل مدارک و معرفی به بانک می‌باشند.

فرماندار ادامه داد: انجام مطالعات دقیق و ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای طرح مذکور از جمله عواملی بود که آغاز اجرای این طرح در شهرستان را به تعویق انداخته است که بعد از بررسی و پیگیری‌های صورت گرفته زمین طرح مذکور در شمال شهر و بهترین نقطه شهر با دارا بودن زیر ساخت‌های لازم تهیه شده است.

او افزود: تمام تلاش مسئولان مربوطه در شهرستان برای تهیه زمین طرح جهش مسکن بر این بوده تا از هزینه‌های اضافی خدمات زیر ساختی در خارج از محدوده جلوگیری شود.

به گفته او، تعداد ۲۴ واحد با عنوان طرح اقدام ملی مسکن در حال احداث است و با مشارکت متقاضیان در مرحله سفت کاری است که دارای مشکلاتی در خصوص پرداخت تسهیلات بود که مشکلات این طرح نیز مرتفع گردیده و در مرحله پرداخت تسهیلات قرار گرفته است.

طاهری گفت: زمین مورد نظر در شهر‌های ضیاآباد، خرمدشت و اسفرورین نیز تامین شده و در شهر نرجه نیز در حال رایزنی برای تهیه زمین هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار