تا خرداد سال آینده

باند دوم محور بیرجند - قاین به بهره برداری کامل می رسد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: باند دوم بیرجند – قاین در صورت تامین اعتبار تا پایان خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

صولت مرتضوی در بازدید از باند دوم بیرجند – قاین گفت:در صورت تامین اعتبار باند دوم محور بیرجند - قاین تا خرداد 1402 به بهره برداری می رسد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید گفت: طول محور بیرجند - قاین ۱۰۰ کیلومتر است که تاکنون ۸۴ کیلومتر آن دوبانده شده است.

داعی گفت: ۱۶ کیلومتر از باند دوم بیرجند - قاین در دست اجراست که نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است.

او گفت: در صورت تخصیص اعتبار تا پایان خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

پیگیری سرعت بخشیدن به اجرای طرح ساخت راه آهن بیرجند - یونسی
 بازدید کرد.

پیگیری سرعت بخشیدن به اجرای طرح ساخت راه آهن بیرجند - یونسی

مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از آخرین وضعیت روند احداث راه آهن بیرجند - قاین - یونسی گفت: به منظور سرعت بخشیدن به اجرای طرح راه آهن بیرجند - قاین - یونسی هفته آینده جلسه ای با حضور بانک‌های عامل در کنسرسیوم بانک مجری این طرح و مسئولان اجرایی برگزار خواهدشد تا مشکل تامین کسری منابع مورد نیاز احداث راه‌آهن رفع شود.

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در این بازدید گفت: طول راه‌ آهن زاهدان - بیرجند - مشهد ۹۰۱ کیلومتر است که از این مقدار ۴۲۱ کیلومتر در حوزه جغرافیایی خراسان جنوبی قرار دارد و حد فاصل بیرجند - یونسی ۲۷۱ کیلومتر است که از این مقدار ۸۸ کیلومتر در استان خراسان رضوی بوده و ۵۸ کیلومتر آن در دست اجراست.

او گفت: ۱۸۳ کیلومتر دیگر در خراسان جنوبی قرار دارد که ۳۲ کیلومتر آن در مرحله زیرسازی با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.