ادامه ساماندهی و نوسازی تابلو‌های معابر شهری قزوین

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از ادامه ساماندهی و نوسازی تابلو‌های معابر ‏این شهر خبر داد. ‏

علیرضا منجم سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در راستای اعلام واحد۱۳۷ و همچنین گزارش‌های مردمی؛ نوسازی، بهسازی و نصب تابلو‌های نام‌گذاری معابر سطح شهر از چند روز گذشته آغاز شده است.

برخی معابر اصلی و فرعی فاقد تابلو‌های شناسایی هستند و یا تخریب شده اند که این کار در راستای ‏بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی و فرعی انجام می‌شود.

منجم گفت: بر همین اساس تابلو‌های کوچه شهید فاضل یوسف زاده خیابان اصفهان، نرگس ۱۲، کوهسار یکم و دوم در وثوق آباد، کوچه علمدار در بلوار آزادگان (غیاث آباد)، بن بست ثنا، بن بست شجاع‌الدین در شهرک مینودر و همچنین بن بست آسیابان‌ها در ملک‌آباد نوسازی، بهسازی و نصب شده اند.

او افزود: همچنین تابلو‌های کوچه شهید علی نسیمی در امامزاده علی (ع)، بن بست کوچه‌های یکم و دوم، شهید جهانبخش جلیلوند، کوچه شهید صفرعلی بابایی واقع در خیابان کارگر (منبع آب) و کوچه ابوالفضلیه بهسازی شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در ادامه گفت: عملیات ساماندهی، نوسازی و ساماندهی تابلو‌های معابر اصلی و فرعی شهری در همه مناطق در دستور کار این سازمان قرار دارد. ‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار