کریمی:

شکر مورد نیاز مصرف کنندگان درون استانی توسط شرکت نیشکر تأمین می‌شود

معاون بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: شرکت توسعه نیشکر به دلیل زیر پوشش داشتن چندین شرکت تولیدکننده شکر، باید این محصول را برای مصرف کنندگان درون استانی تامین کند.

علی‌رحم کریمی گفت: باتوجه به کمبود عرضه شکر در بازار استان در روز‌های اخیر، جلسه با مسئولان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد و مشکل مورد بررسی قرار گرفت.

 او می گوید: در این جلسه مقرر شد شرکت توسعه نیشکر به دلیل زیر پوشش داشتن چندین شرکت تولیدکننده شکر، براساس سرانه جمعیتی خوزستان و همچنین میزان نیاز اصناف به ویژه شیرینی پزی، بستنی فروشی، مصرف خانوار و صنف و صنعت با تاییدیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، این محصول را برای مصرف کنندگان درون استانی تامین کند.

به گفته معاون بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ساز و کار توزیع مناسب شکر در سطح استان مشخص شد و از فردا، دوشنبه ۹ خردادماه با معرفی عاملان و مباشران توزیع با قیمت مصوب و جدید و به ۲ شکل فله‌ای و بسته بندی عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول به افزایش قیمت شکر در روز‌های اخیر در کشور اشاره  کرد و گفت: در حال حاضر قیمت شکر فله‌ای هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان از سوی سازمان حمایت اعلام و مصوب شده و قیمت شکر بسته بندی نیز در صورتیکه فردا ستاد تنظیم بازار تشکیل شود، تعیین و اعلام می‌شود.

به گفته آقای کریمی شرکت توسعه نیشکر، توسعه نیشکر کارون و شرکت قند خاورمیانه، مراکز فروش شکر در استان به شمار می‌روند.

خوزستان یکی از استان‌های تولیدکننده شکر در کشور محسوب می‌شود، اما در روز‌های اخیر بازهم شاهد کمبود این محصول در بازار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار