ارسال هزار و ۲۰۰ اثر به جشنواره استانی شعر و قصه زنجان

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد زنجان گفت: هزار و۲۰۰ اثر توسط ۴۲۸ شاعر و نویسنده به یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه ارسال شد.

سپهری گفت: یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی اشراق برگزار می‌شود.

او می گوید: این جشنواره در بخش‌های هفت‌گانه شامل شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی، داستان کوتاه ترکی و بخش ویژه پژوهشی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ارسال آثار به این جشنواره از ۲۱ اسفندماه مصادف با بزرگداشت نظامی گنجوی آغاز شده و حضور در این جشنواره برای عموم شاعران و نویسندگان استان و افراد غیربومی ساکن از جمله دانشجویان آزاد است.

سپهری گفت: هزار و  ۲۰۰ اثر توسط ۴۲۸ شاعر و نویسنده به این جشنواره ارسال شده است.

او می گوید: در بخش شعر کلاسیک فارسی ۱۱۴ شاعر، شعر آزاد فارسی ۵۶ شاعر، داستان فارسی ۷۲ نویسنده، شعر کلاسیک ترکی ۶۹ شاعر، شعر آزاد ترکی ۲۹ شاعر، داستان ترکی ۲۷ نویسنده، بخش ویژه ۲۱ نفر و بخش غیربومی ۴۰ نفر شرکت کردند.

گفتنی است این دوره از جشنواره شعر و قصه استانی با ۲۸ درصد رشد در تعداد شرکت‌کننده‌ها و ۴۶ درصد رشد در تعداد آثار ارسالی نسبت به دوره قبل روبه‌رو بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.