معاون وزیر بهداشت:

تکمیل پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل تا سال ۱۴۰۳

معاون توسعه وزیر بهداشت گفت: تلاش و جدیت بر این است تا سال ۱۴۰۳ پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل تکمیل و بهره‌برداری شود.

بهروز رحیمی گفت: سیاست کلی وزارت بهداشت حفظ، نگهداشت و ارتقای نیروها است که در این زمینه هیچ برنامه‌ای برای تعدیل نیرو وجود دارد و باید در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آید تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

معاون توسعه وزیر بهداشت ظهر امروز در بازدید از پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل گفت: برای امسال برنامه‌ریزی شده تا آزمون استخدامی برگزار شود که به همین منظور نیز جلسات مختلفی با سازمان اداری استخدامی برگزار کرده‌ایم و به دنبال وضعیت نیروهای طرحی در دوران کرونا هستیم که با جانفشانی و ازخودگذشتگی در راستای خدمت بی‌منت به مردم گام برداشته‌اند که این تلاش‌ها به نوبه خود شایسته تقدیر و قدردانی است.

به گفته او، تلاش و جدیت بر این است تا سال 1403 پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل تکمیل و بهره‌برداری شود و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

رحیمی می گوید: تخصیص اعتبارات در استان اردبیل به پروژه‌های وزارت بهداشت از اهم مواردی است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد و در این زمینه تلاش‌ها و برنامه‌های خود را برای تحقق اهداف مورد نظر به کارگیریم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و نباید مورد بی‌توجهی باشد.

معاون توسعه وزیر بهداشت گفت: نباید از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف مورد نظر دریغ شود چرا که اهمیت به برنامه‌های بهداشتی در سطح کشور جزو اولویت‌های مهم و اساسی است و در زمان کرونا اهمیت این مسئله برهمگان آشکار شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.