امام جمعه بافق:

علت طولانی شدن تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی مشخص شود

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: ساخت بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی، با وجود تخصیص بودجه به آن، به طول انجامیده است و باید علت آن مشخص شود.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: از استاندار خواستاریم به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند و پیگیری کنند چراکه این بیمارستان نیاز شهرستان است.

او گفت: یکی از نکات مهم در سبک زندگی امام صادق(ع) نحوه برخورد ایشان با بازیگران سیاسی است که این‌ها کسانی هستند که با روحیات به ظاهر انقلابی خود، به دنبال سو استفاده از جایگاه امام به نفع خود بودند.

سعادت‌فر گفت: مراقب باشیم اهل تحلیل غلط و عدم بصیرت نشویم چراکه در این صورت به امام خود منتقد می‌شویم و باید با بصیرت و صبر، جزء کسانی شویم که امام زمان(عج) به ما افتخار کند.

خطیب جمعه بافق گفت: امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی به دست یک دولت انقلابی، مخلص و خدوم است و باید به حمایتی که امروز رهبر معظم انقلاب، از اصلاحات اقتصادی و دولت دارد، اعتماد داشت و دست به دست یکدیگر داد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

او گفت: راهبردی کردن نیروهای دریایی ارتش، رشد سیستم های هوا و فضا، ایجاد نیروهای مجزای پدافند هوایی ارتش و قدرت موشکی نشان از تحلیل صحیح رهبر معظم انقلاب از جنگ های اخیر و جنگ‌های آینده دارد.

سعادت‌فر گفت: دشمن بیش از آنکه به توانایی های خود امیدوار باشد، به خطاهای ما چشم دوخته است و مراقب باشیم دچار خطاهای محاسباتی نشویم.

او گفت: بدانیم که فضای مجازی قابل اعتماد نیست و یکی از مصادیق ظلم است و افراد زیادی در این فضا بدون هیچ معرفت و تخصصی در حال تولید محتوا است و مدیران نیز نباید تصمیمات خود را بر مبنای تحلیل های فضای مجازی پایه گذاری کنند.

امام جمعه بافق گفت: امروز انتقام خون شهید سلیمانی و شهید صیاد خدایی گرفته می‌شود و نیروهای انقلابی نباید عجله کنند یا عصبانی شوند.

او گفت: انتقام ها حتمی و قطعی است اما در زمان مناسب اتفاق می‌افتد و باید به فرامین و تدابیر رهبر معظم انقلاب اعتماد و اطمینان داشت.

سعادت‌فر گفت: واگذاری حق مدیریت به مرد در خانواده، به این علت است که باید با تعقل، تدبیر و به دور از احساسات و عواطف صرف، خانواده مدیریت شود و این‌گونه مدیریت در نظام خلقت در وجود مردان طراحی شده است.

او گفت: در جایی که زن در مقابل مرد یا مرد در مقابل زن، به عنوان 2 صنف وجود داشته باشند، هیچ گاه مرد امتیازی بر زن ندارد و این مدیریت و ریاست فقط در محیط خانواده و رابطه زن و شوهری است.

خطیب جمعه بافق گفت: این مقامی که به مرد داده شده است، نشانه کمال و تقرب مرد نیست و یک مقام معنوی نیست و ممکن است که کمالات معنوی زن بیشتر باشد.

او گفت: هدف از تعیین یک مدیر در خانواده آن است ک یک نوع وحدت و هماهنگی بین اعضای خانواده برای حرکت به سمت قرب الی الله ایجاد شود.

سعادت‌فر گفت: زن و مرد بایستی کفو یکدیگر باشند و اولین مصداق کفو در دین و ایمان است.

او گفت: گاهی ممکن است مرتبه ایمانی یکی از زوجین غلبه داشته باشد و اگر طرف مقابل علاقه مند به پیشرفت معنوی باشد، می‌توانند کفو یکدیگر باشند.

امام جمعه بافق گفت: ملاک دیگر کفو بودن، در اخلاق است و پدران و مادران بدانند که فرزندانشان قرار است با اخلاق همسر خود زندگی کند و ثروت و موقعیت اجتماعی او اولویت نیست.

او گفت: امام صادق می‌فرماید اگر می‌خواهید بدانید یک فردی چه اندازه به شما علاقه دارد، با عصبانیت او را آزمایش کنید و اگر با وجود عصبانیت همچنان شما را دوست داشت، بدانید دوستی او حقیقی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار