عملیات مشترک اورژانس زنجان و قزوین برای نجات جان کودک ۱۴ ماهه

رئیس اورژانس زنجان گفت:کودک۱۴ ماهه‌ای که به علت انسداد راه تنفسی به اورژانس زنجان منتقل شده بودبرای ادامه درمان به بیمارستان قدس قزوین اعزام شد.

تقیلو گفت: در مأموریتی که دیروز پنجشنبه ۵خردادماه به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس زنجان به علت انسداد راه تنفسی در کودک ۱۴ ماهه اعلام شد، کارشناسان اورژانس زنجان برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را برای نجات جان این کودک انجام دادند.

او می گوید: پس از انتقال بیمار به مرکز درمانی آیت اله موسوی زنجان با بررسی شرایط کودک و طبق نظر پزشکان، کودک باید با شرایط ویژه و به سرعت به بیمارستان قدس قزوین اعزام می‌شد که باهماهنگی های صورت گرفته بین مدیریت بحران دانشگاه زنجان، اورژانس هوایی و زمینی قزوین و زنجان و مراکز درمانی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اورژانس هوایی زنجان آماده اعزام کودک ۱۴ ماهه به قزوین شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده اورژانس هوایی و زمینی قزوین در فرودگاه شرکت هواپیمایی خدمات ویژه آماده تحویل گرفتن بیمار از تیم اورژانس هوایی زنجان و انتقال به بیمارستان قدس قزوین شدند و کودک ١۴ ماهه در کمترین زمان ممکن توسط آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی مولوی برای ادامه درمان به بیمارستان قدس قزوین منتقل گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.