بازیگر مشهور هالیوود متهم به تجاوز جنسی شد

دادگاه انگلیس «کوین اسپیسی» بازیگر ۶۲ ساله مشهور آمریکایی را متهم به تجاوز جنسی دانست.

دادگاه انگلیس امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد «کوین اسپیسی» بازیگر سریال‌هایی مانند کاخ پوشالی (House of Cards) و فیلم‌هایی مانند زیبایی آمریکایی (American Beauty) و هفت (Seven) متهم به ۴ مرتبه تجاوز جنسی به ۳ مرد شد.

به نقل از اسکای نیوز، این بازیگر ۶۲ ساله آمریکایی همچنین متهم به واداشتن شخصی به فعالیت جنسی بدون رضایت است، بررسی شواهدی که پلیس متروپولیتن در این باره جمع‌آوری کرده نیز این مطلب را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این تجاوز‌ها بین مارس ۲۰۰۵ و اوت ۲۰۰۸ در «لندن» و در آوریل ۲۰۱۳ در «گلاسسترشایر» اتفاق افتاده است.

«رزماری آینزلی» رئیس بخش ویژه جرایم دادگاه انگلیس، هم در این باره گفت: «دادگاه اتهامات جنایی را علیه کوین اسپیسی، به دلیل ۴ مورد تجاوز جنسی علیه ۳ مرد ارائه کرده است.»

سرویس دادستانی سلطنتی به همه افراد یادآوری می‌کند که دادرسی‌های کیفری علیه کوین اسپیسی فعال است و او حق محاکمه عادلانه دارد.

پیش ازاین در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) نیز شبکه تلویزیونی سی‌‎ان‌ان گزارش داده بود که کوین اسپیسی برای پاسخ به اتهامات مطرح شده درباره فساد جنسی‌اش در دادگاه حاضر شد.

او در آن زمان در آخرین مورد متهم شده بود که در سال ۲۰۱۶ یک پسر ۱۸ ساله را پس از خوراندن مشروبات الکلی مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. طرح همین اتهام سبب شد موفقیت حرفه‌ای او که بیش از همه مدیون نقش‌آفرینی در مجموعه «خانه پوشالی» است، تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
هالیوود عصاره آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
آزادی امریکایی
آخرین اخبار