رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارا آسیایی

ملی پوش تکواندوی ایران مدال برنز گرفت

سجاد جوانبخت در مسابقات کسب سهیمه بازی‌های پارا آسیایی، بر سکوی سوم ایستاد.

رقابت‌های بین المللی پاراتکواندو  کسب سهمیه بازی‌های پارا آسیایی در دو گروه مردان و زنان از صبح امروز پنجشنبه پنجم خردادماه با حضور ۴۶ تکواندوکار از ۱۴ کشور" ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال، اندونزی، مغولستان و لائوس" در سالن التیقه در شهر شارجه در حال برگزاری است.

به گزارش فدراسیون تکواندو، " جوانبخت " نماینده وزن ۷۰- کیلگرم کشورمان با واگذاری نتیجه به نماینده ازبکستان به نشان برنز مسابقات بین المللی شارجه رسید.

جوانبخت که یک وزن بالاتر از وزن خود در این رقابت‌ها حضور داشت در اولین مبارزه خود مقتدرانه «خاتری کاتریک» از هند را با نتیجه ۳۱ بر یک ناک اوت کرد و به برتری رسید، اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف ازبکستانی خود ۲۶ بر ۱۶ واگذار و به مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کرد.

هدایت تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در بخش آقایان، مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر مربی تیم هستند. گفتنی است رقابت‌های بین المللی امارات، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است.


بیشتر بخوانید 


"مهدی داتلی بیگی " جوانترین بازیکن تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که اولین تجربه حضور در رده سنی بزرگسالان را دارد در مرحله یک چهارم مقابل حریف هندی خود" موهیت سینگ"نتیجه را ۲۰ بر ۲۶ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار