فرمانده نیروی زمینی ارتش:

کارکنان نیرو‌های مسلح باید پیش از بازنشستگی، صاحب خانه شوند

امیر حیدری گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی درست به تکلیف رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم و در دیدار با فرماندهان این موضوع را هدایت می‌کنیم .

فرمانده نیروی زمینی ارتش  در حاشیه همایش جهاد تبیین که در قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه برگزار شد، گفت: این خبر خوش و نوید را به کارکنان و همرزمان خود در نیری زمینی می‌دهیم که بر اساس امر مطاع فرمانده کل قوا، همه کارکنان نیرو‌های مسلح و خصوصاً نیروی زمینی باید تا قبل از خاتمه دوران ۳۰ ساله خدمت خود صاحب واحد مسکونی شخصی و آبرومند شوند.

 امیر حیدری همچنین گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی صحیح و درست به این تکلیف رهبر انقلاب  جامه عمل بپوشانیم و در دیدار با فرماندهان مناطق و یگان‌ها این موضوع را برنامه‌ریزی و هدایت می‌کنیم که کارکنان را صاحب منزل شخصی کنیم و به کارکنان اطمینان می‌دهیم که تاکید رهبر انقلاب  در این زمینه بر ما تکلیف است.

تیر ۱۳۹۸ تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح (ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و ودجا) بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع به امضا رسید.

این تفاهم نامه یکی از موارد همکاری وزارت راه و شهرسازی با دستگاههای دولتی برای احداث واحدهای اقدام ملی مسکن است.

بنا بر آخرین مشاهدات در خصوص مسکن ملی نیروهای مسلح تاکنون تامین زمین برای ۵۵ هزار واحد عملیاتی شده و از طرفی موضوع تعیین تکلیف اراضی در اختیار با توجه به جلسات استانی و کمیسیون فرعی با حضور نماینده‌گان طرفین در ۴۸ هزار هکتار اراضی اجرایی شده است.

همچنین بهمن پارسال نیز مدیرعامل بانک سپه خبر از ساخت ۱۲۰ هزار مسکن برای کارکنان نیرو‌های مسلح داد.

به گفته آقای ابراهیمی، این تعداد برای استفاده کارکنان نیرو‌های مسلح از ظرفیت اجرای ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن مصوبه سوم شهریورماه سال جاری مجلس شورای اسلامی و بودجه سال ۱۴۰۰، قرارداد مشترک بین بانک سپه و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح به امضا رسید.

در حال حاضر بر اساس قانون برنامه ششم توسعه، ‌نیروهای مسلح مکلفند کمک‌هزینه مسکن کارکنان ساکن در خانه‌های سازمانی را از حقوق ماهانه آنان کسر و به حساب خزانه‌داری کل‌ کشور  واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
شما پیگیر افزایش حقوق باش خانه پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
همه مردم پیش از 50 سالگی باید صاحب خونه شده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
والا من کارمند اداره گاز هستم و بعد از ۲۲ سال در دو معاونت این وزارت خانه با کلی قرض توانسته ام صاحب خانه شوم یهمین خاطر و قرض ها و وام ها معیشتی ام رو قطع کردن و میگن دهک دهم هستی خخخخ این چه مسخره بازی است طبق اصل ۳۱ قانون اساسی نه زمین شهری گرفته ام و نه از امتیاز خاصی استفاده کردم چرا باید یارانه معیشتی من قطع شود همسرم هم خانه دار است و دو فرزند ۱۵ و ۶ ساله دارم !!!!
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۷:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
خبر مبارکی است. ان شاء الله این قول عملی شود.یکی از معضلات جامعه مسکن است.
آخرین اخبار