طرح پدافند هوایی بهمئی متوقف شد

فرماندار بهمئی دستور توقف طرح عمرانی پدافند هوایی این شهرستان را صادر کرد.

طرح عمرانی ارتش( پدافند هوایی بهمئی) در دست اجرا، مربوط به خدمات پدافند هوایی ارتش در طول مسیر شهر لیکک است که همزمان در یک خط به صورت موازی با فیبر نوری مخابرات قرار گرفته است.

علی محمدی ، در پی قطعی دوباره خطوط فیبر نوری ورودی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی که توسط پدافند هوایی ارتش به دلیل عدم رعایت اصول فنی صورت گرفت دستور توقف این طرح را صادر کرد.

او با اشاره به اینکه متاسفانه طی دو هفته گذشته تجهیزات پدافند هوایی ارتش مستقر در شهرستان بهمئی که در حال فعالیت بر روی طرح عمرانی خود بودند دو بار اقدام به قطع سیستم فیبر نوری کرده است می گوید: همه  خدمات مخابراتی از ساعت یازده صبح امروز تا ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه شب ، شامل تماس های صوتی، سیستم پیامک، مخابرات، اینترنت و دیگر خدمات مخابراتی به صورت کامل قطع شد و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

فرماندار بهمئی  با بیان اینکه مجموعه مخابرات و فرمانداری هیچگونه نقشی در قطعی خدمات مخابراتی نداشته اند و این موضوع به دلیل رعایت نکردن اصول فنی توسط تجهیزات کاریِ پدافند هوایی ارتش صورت گرفت، ضمن عذزهواهی از عموم مردم، از صبر و حوصله آنان قدردانی کرد.

به گفته محمدی، پیمانکارانی که در این شهرستان طرح در دست اجرا دارند باید مسایل فنی و مهندسی را رعایت و دهیاران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها بر فعالیت آنان بصورت مستمر نظارت کنند که شورای فنی این شهرستان به منظور نظارت برطرح ها متشکل از مهندسان و کارشناسان مجرب، متعهد و توانمند شهرستان تشکیل و برای مشاوره فنی و کمک در اجرای بهتر پروژه ها و توسعه زیرساخت ها فعالیت می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.