فرماندار ایلام مطرح کرد

لزوم توجه به اجرای برنامه‌های نشاط آور برای کودکان و نوجوانان

فرماندار ایلام گفت: با توجه به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا لازم است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های شاداب و نشاط آور برای کودکان و نوجوانان اقدام نماید.

نادری فرماندار ایلام در بازدید از واحد‌های حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین مرکز رصد خانه چغاسبز که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت گرفت، به اهمیت و رسالت ویژه کانون پرورش فکری استان و شناساندن بیشتر آن به مخاطبان و همچنین اهمیت تقویت بعد محتوایی در فعالیت‌های کانون اشاره نمود.

او گفت: با توجه به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا طی چند سال اخیر، لازم است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های شاداب و نشاط آور برای کودکان و نوجوانان اقدام نماید.

فرماندار ایلام در ادامه از مرکز رصدخانه بازدید نمود و با اشاره به ضرورت تجهیز و بروز رسانی مرکز نجوم این کانون در مجموعه پارک جنگلی چغاسبز گفت: این مکان به عنوان یک مرکز تخصصی در حوزه‌ی نجوم در استان می‌تواند خدمات مهم، موثر و قابل قبولی برای مخاطبان و جامعه‌ی هدف خصوصا دانش آموزان و علاقه‌مندان به نجوم ارائه دهد و لازم است هر چه سریعتر با تزریق اعتبارات کافی در راه انداری و بهره برداری این مجموعه اقدامات لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.