رفع مشکل بیمه تاکسیرانان ملایر

مدیرعامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر از پیگیری و رفع مشکلات بیمه تاکسی رانان خبر داد

محمد لطفی گفت: طی پیگیری‌های به عمل آمده و مذاکرات انجام شده با مسئولان سازمان تامین اجتماعی در خصوص بحث بیمه تاکسیرانان رانندگان درون شهری، جلسه‌ای با حضور معاون سازمان و کارشناس مسئول بیمه تامین اجتماعی تشکیل شد.

به گفته او در این راستا مقرر شد با توجه به مجوز جایگزینی افراد، اقدامات اولیه برای بیمه شدن انجام پذیرد، همچنین مقرر شد سازمان لیست کلیه مالکین تاکسی و رانندگان واقعی و فعال را به سازمان تامین اجتماعی ارائه کند.

مدیرعامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر گفت: همچنین لیست رانندگان کمکی تاکسی که غیرفعال هستند به سازمان تامین اجتماعی برای بررسی بیشتر و مکاتبات و مذاکرات با استان ارائه می‌شود که در این صورت با هماهنگی سازمان حمل و نقل نسبت به قطع شدن بیمه این دست رانندگان کمکی که غیر فعال بوده و در صنوف دیگر مشغول هستند و توسط بازرسی سازمان تامین اجتماعی تایید نمی‌شوند، اقدام می‌شود.

لطفی گفت: تاکسیرانان با در نظر گرفتن اولویت از سوی سازمان حمل و نقل برای بیمه شدن و جایگزین شدن به تامین اجتماعی معرفی می‌شوند.

او گفت: به تازگی نخستین دوره آموزشی حضوری با موضوع " قوانین تاکسیرانی و حمل و نقل" توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در سالن سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با حضور مدیران عامل سازمان‌های حمل ونقل و تاکسیرانی و کارشناسان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک کشور و رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور برگزار شد، اطلاعات خوبی تبادل شد و مشکلات سازمان‌ها هم مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.