استاندار اصفهان:

برخی شهرهای جدید استان اصفهان با کمبود مدرسه روبه‌ رو هستند

استاندار اصفهان گفت: برخی شهرهای جدید استان اصفهان مانند شهر بهارستان از وجود مراکز آموزشی کافی برخوردار نیستند.

سیدرضا مرتضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش اصفهان گفت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه پایدار کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام از جایگاه ممتاز و خاصی برخوردار است.

هدف از تشکیل این شورا، تسریع و تسهیل فعالیت‌های آموزش و پرورش، رفع موانع و تحقق جایگاه رفیع آیه شریفه "امرهم شورا بینهم" است.

به گفته او قانون تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش در حالی بر ضرورت احداث مدرسه و فضا‌های آموزشی و پرورشی همزمان با اجرای پروژه‌های ساختمانی تاکید می‌کند که برخی شهر‌های جدید استان مانند شهر جدید بهارستان از وجود مراکز آموزشی کافی برخوردار نیستند.

مرتضوی بر لزوم بهره‌گیری و استفاده از موقعیت و ظرفیت قانونی بالای حاکمیت و دولت سیزدهم برای سامان بخشی و رفع پایدار مشکلات و معضلات آموزش و پرورش تاکید کردو گفت: مدیریت استان با تمام توان و ظرفیت خود برای برطرف کردن مشکلات آموزش پرورش و حوزه تعلیم و تربیت از نهاد‌ها و دستگاه‌ها حمایت و پشتیبانی قاطع و کامل می‌کند.

استاندار اصفهان می‌گوید مدیریت استان با تمام توان و ظرفیت خود برای برطرف کردن مشکلات آموزش پرورش و حوزه تعلیم و تربیت از نهاد‌ها و دستگاه‌ها حمایت و پشتیبانی قاطع و کامل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.