حمایت نیکوکار البرزی از ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین

نیکوکار البرزی در ماه مبارک رمضان حمایت ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه ۱۵میلیون تومان بر عهده گرفت.

آقای شوبیری، رئیس کمیته امداد محمد شهر گفت:  کمیته امداد امام (ره) با استفاده از چهار دهه تجربه از طریق هم‌افزایی، هم‌گرایی و اقدام مشترک در جهت تسریع خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند آمادگی خود را برای تعامل با این مرکز نیکوکاری اعلام کرده است.

او می گوید: خدمات درمانی مورداشاره صرفاً برای ایتام نبوده و کلیه مددجویان و آسیب دیدگان که دارای بیماری هستند می‌توانند پس از راه‌اندازی این مرکز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد منطقه محمد شهر گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و ۲۳۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

به گفته شوبیری نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در دفاتر کمیته امداد استان مشارکت حضوری و نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس ۳۶۲۰۳۲۱۷ و شماره همراه ۹۳۶۳۵۰۰۹۴۰ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.