هشت انبار خانگی احتکار مواد غذایی در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی ملایر از کشف هشت انبار خانگی احتکار مواد غذایی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: به منظور ‏مبارزه قاطعانه با محتکران اقلام ضروری مردم، ماموران این یگان طی یک ‏گشت مشترک با اداره کشاورزی در بازرسی از یک انبار تعداد ۲۰۰ حلب پنج ‏کیلویی روغن نباتی و ۳۰۰ بطری سه لیتری روغن مایع را کشف کردند و با ‏تشکیل پرونده یک متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد. ‏

او گفت: احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم خط قرمز پلیس بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف هشت انبار خانگی احتکار مواد غذایی با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: به منظور شناسائی افراد فرصت طلبی که مبادرت به احتکار اقلام غذائی و مورد نیاز جامعه می‌کنند، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی دقیق و طی هماهنگی با مرجع قضائی موفق به شناسائی تعداد هشت انبار خانگی احتکار مواد غذایی شد.

ساکی گفت: در این انبار‌ها پنج تن روغن، هزار و ۸۰۰ کیلوگرم شکر، هزار و ۵۰۰ کیلوگرم آرد،۳۰۰ کیلوگرم ماکارونی، ۶ تن برنج و هزار شانه تخم مرغ کشف شد.

او با هشدار به افراد فرصت طلبی که قصد دارند در این شرایط سخت معیشتی با احتکار اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی فشار را مضاعف کنند، گفت: با عزم دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت اقتصادی برخورد‌های پلیس سرسختانه و بی امان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.