ساغلام: آینده کاری ام به نتیجه بازی با پرسپولیس ارتباط ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نتیجه بازی با پرسپولیس در آینده کاری ام تاثیری ندارد.

ارطغرل ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: آینده کاری من در تراکتور به نتیجه بازی با پرسپولیس ارتباطی ندارد، اما موارد زیاد دیگری به این مسئله مربوط هستند. در زمان حضورم در تراکتور شرایط تیم به هم ریخته بود و هواداران نگاه‌شان به تیم و بازیکنان منفی شد. همچنین اعتماد بین بازیکنان و باشگاه از بین رفت.

مدیران باشگاه تراکتور با جذب  ساغلام  قصد داشتند شوکی بر تیم خود وارد کنند، اما این مربی ترکیه‌ای هم نتوانست شرایط تیم را بهبود ببخشد و خبر‌هایی مبنی بر تغییر و تحولات کادر فنی  مطرح شده، اما مدیریت باشگاه این موضوع را تکذیب کرد.


بیشتر بخوانید


سرمربی تراکتور گفت: پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان و همچنین با برد استقلال مقابل فولاد دیگر قهرمانی را از دست داد و از نظر روحی و روانی این تیم  دچار مشکل شده و برای قهرمانی نیاز به معجزه دارد. به هر حال بازیکنان  فردا با مسئولیت‌پذیری بیشتری در زمین بازی خواهند کرد و حداکثر  تلاش مان این است که با کمک هواداران به پیروزی برسیم و بقای‌مان را در لیگ برتر تضمین کنیم و دیگر روی کاغذ هم خطر سقوط نداشته باشیم.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور فردا در شرایط متفاوتی به مصاف یکدیگر می‌روند و سرخپوشان به دنبال حفظ رتبه دومی هستند و تراکتوری‌ها هم نیاز به برد دارند تا  در لیگ برتر فوتبال ماندگار شوند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار