۵ خبازی متخلف خاش تعزیراتی شدند

مدیر جهاد کشاورزی و دبیر ستاد تنظیم بازار خاش گفت: تعداد ۷۹ نانوایی در سطح شهر فعالیت دارند، که بازرسی‌های روزانه از این نانوایی‌ها صورت گرفته و برای ۵ نانوایی پرونده تخلف در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است.

 شیرزاد کمالی گفت: تعداد ۷۹ نانوایی در سطح شهر فعالیت، که بازرسی‌های روزانه از این نانوایی‌ها صورت گرفته و برای ۵ نانوایی پرونده تخلف در زمینه‌های مختلف از جمله کم فروشی و ... تشکیل شده و به تعزیرات معرفی گردیده و ۶ خبازی نیز جهت تعویض دستگاه، جهت بالا رفتن کیفیت نان تذکر دریافت کرده اند.

او گفت: علت شلوغی نانوایی‌ها وجود اتباع بیگانه هست و با تدابیر اندیشیده شده به این موضوع رسیدگی و تعداد نان به اتباع ۵ قرص نان اعلام گردیده است.

کمالی گفت: نان قوت لایموت مردم است و اجازه سوء استفاده و بازی با سفره مردم را نمی‌دهیم و ساماندهی نانوایان در اولویت است و جدا از معرفی خبازی‌های متخلف به تعزیرات از سهمیه آرد خبازی متخلف کسر و به سهمیه آرد خبازی‌های با نان با کیفیت، اضافه خواهد شد.

اوگفت: با تلاش فرماندار خاش ۲۰۰ تن آرد به سهمیه شهرستان جهت رفع نیاز‌های اتباع خارجی اضافه خواهد شد.

دلاور شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر خاش، نیز گفت: سودجویی‌های صورت گرفته از سوی برخی افراد و کمبود نان در این شهر موجب نارضایتی شهروندان و مکاتبه با دفتر شورای شهر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار