تکواندوی زنجان با حضور حامی مالی منسجم‌تر خواهد شد

رئیس فدراسیون تکواندوی ایران گفت:تکواندوی زنجان سرآمد تمام رشته هاست و این باور در مدیریت کلان استان نیز وجود دارد.

هادی ساعی در مجمع عمومی سالانه‌ استان زنجان، گفت: تکواندو استان سرآمد تمام رشته هاست و این باور در مدیریت کلان استان نیز وجود دارد.

او می گوید: با جذب حامی مالی استعداد‌ها را در استان زنجان به صورت منسجم و متمرکز داشته باشیم و با این استعداد‌ها مدال المپیکی حاصل شود.

رئیس فدراسیون تکواندوی ایران گفت: باتوجه به برخورداری استان از داوران، مربیان و قهرمانان بنام بین المللی و جهانی،انتظارات از زنجان بالاست و باید از این پتانسیل عظیم استعداد در استان بهره بیشتری برد.

ساعی گفت: جذب حامی مالی برای توسعه‌ هر چه بیشتر تکواندوی استان زنجان از اهمیت بالایی برخوردار است و پس از برگزاری مجمع جلسات متعددی با شرکت‌های مختلف استان در همین راستا خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون تکواندوی ایران می گوید: در مدت ۲ ماهی که در فدراسیون حضور دارم توانستیم کلاس داوری بین المللی هانمادانگ را که پیش از این همه ساله در کره جنوبی برگزار می‌شد برای اولین بار و با حضور ۸۳ شرکت کننده به میزبانی ایران برگزار کنیم.

ساعی گفت: تیم ناشنوایان تکواندو در کاروان المپیک ناشنوایان در چند روز گذشته نیز به عنوان بهترین تیم شناخته شد وبا کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و مقام اول تیمی در این دوره افتخار بسیار بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.