استقرار ۱۹ تیم یگان حفاظت منابع طبیعی در جنگل‌های استان اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از استقرار ۱۹ تیم یگان حفاظت منابع طبیعی در جنگل‌های این استان خبر داد.

محمود قلی زاده گفت: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال حریق در مراتع و جنگل‌ها، نیروهای حفاظت منابع طبیعی استان با تجهیزات و امکانات لازم در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل می گوید: علاوه بر آماده باش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، دیگر نیروهای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز گروه بندی شده‌اند تا در مواقع نیاز و بحران حریق وارد عمل شوند.

او با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل می گوید: برای اطفای آتش سوزی‌های احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است که در صورت بروز هرگونه آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان در اسرع وقت نسبت به اطفاء حریق و جلوگیری از گسترش خسارت‌های احتمالی اقدام شود.

او از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.