درگیری مسلحانه پلیس با اشرار؛ یکی از عاملان شهادت نیروهای فراجا به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از هلاکت یکی از اشرار قاچاقچی که از عوامل شهادت شهید حجت الله دشتبانی از نیروهای فراجا بود خبرداد.

سردار غلامرضاجعفری گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میناب با اشرافیت بالای اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر از تصمیم اشرار و قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر به صورت مسلحانه از جنوب استان کرمان به سمت میناب مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری واقع در محور هشتبندی- میناب خودروی پژو پارس متعلق به عناصر این باند را شناسایی کردند.

او گفت:ماموران بلافاصله دستور ایست را صادر کردند که راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن را داشتند که با توجه به تنگ شدن عرصه اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت ماموران کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در این درگیری که به مدت یک ساعت بین ماموران و اشرار مسلح حامل مواد مخدر به طول انجامید، سرانجام تکاوران پلیس موفق شدند با هوشیاری کامل و اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب و برتری حجم آتش، یک نفر از اشرار مسلح که از عاملین شهادت شهید فراجا "حجت الله دشتبانی" در تیرماه ۱۳۹۸ بود را به هلاکت رسانده و یک دستگاه خودرو پژو پارس را متوقف کنند.


بیشتر بخوانید


سردار جعفری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و محل زمین گیر شدن قاچاقچیان مقدار ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و تعدادی خشاب و فشنگ جنگی کشف شد، گفت: سایر عناصر این باند که متواری شدند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

یک کشته و زخمی در درگیری مسلحانه پلیس هرمزگان با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر+عکس

یک کشته و زخمی در درگیری مسلحانه پلیس هرمزگان با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر+عکس

او گفت: در اجرای این ماموریت یک نفر از ماموران انتظامی شهرستان رودان طی درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه حال عمومی او رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که با اشرافیت اطلاعاتی و توان بالای عملیاتی پلیس دیگر جایی برای جولان دادن ندارند و پلیس جهت تامین نظم وامنیت، ایجاد آسایش و آرامش شهروندان از جان خود مایه گذاشته و بی امان با آنان مبارزه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسلام بلوچ
۰۱:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
حداقل بدانیم،چه خبره