عسکری:

مردم نسبت به تامین کالاهای اساسی نگرانی نداشته باشند

سخنگوی ستاد مردمی سازی یارانه ها در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته وضعیت تامین کالاهای اساسی به ویژه مرغ و روغن تثبیت تر خواهد شد.

سید احسان عسکری گفت: از آنجا که ۴۸ساعت قبل از آغاز اجرای طرح  مردمی سازی یارانه ها و متعاقب آن ۲روز پس از اجرای طرح توزیع مرغ را در سطح وسیعی داشتیم و مردم طی روزهای گذشته به اندازه کافی مرغ خریداری کرده اند هم اکنون در همه مغازه ها مرغ به وفور هست ولی استقبالی از آن صورت نمی گیرد.

او همچنین در خصوص روغن و دیگر کالای اساسی در اجرای این طرح هم می گوید: هر چند که در برخی فروشگاه ها از جمله افق کوروش و اتکا هم اکنون روغن و دیگر کالاهای اساسی عرضه می شود ولی ظرف امروز تا فردا به مقدار زیادی روغن وارد شهرهای مختلف استان خواهد شد و در تامین این کالا نیز هم به تثبیت خواهیم رسید و در فروشگاه های خرد نیز هم شاهد عرضه خواهیم بود.

عسکری از مردم استان خواست تا نسبت به تامین کالاهای اساسی خود نگرانی نداشته باشند و هر گونه تخلفی را گزارش کنند.

به گفته سخنگوی ستاد مردمی سازی یارانه ها در استان، همزمان با توزیع و عرضه کالاهای اساسی ، در بخش نظارتی نیز به تقویت گروه های بازرسی و گشت های ویژه بازار اقدام کرده ایم  و در طول شبانه روز وضعیت بازار پایش می شود .

او گفت: در این ارتباط تاکنون چندین نانوایی و همچنین نیز چند فروشگاه زنجیره ای را که در قیمت روغن دچار تخلف شده بودند را نیز پلمب کرده ایم و  این و نظارت ها و بازرسی ها همچنان با شدت تمام ادامه دارد.

عسکری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از کم فروشی یا گرانفروشی استانداری، فرمانداری ها و تعزیرات و ادارات صمت در نقاط مختلف استان را در جریان موضوع بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.