جمشیدیان: استقلال با شایستگی قهرمان شد/ پرسپولیس در دروازه و دفاع ضعف داشت

کارشناس فوتبال گفت: تیم استقلال با عزم تیمی توانست با شایستگی قهرمانی لیگ برتر فوتبال را به دست آورد.

احمد جمشیدیان درباره قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت:  تیم‌های بهتری از لحاظ فنی در لیگ برتر فوتبال داشتیم، اما تمام اعداد و ارقام نشان از ثبات و کیفیت استقلال را می‌دهد. این تیم با شایستگی قهرمان شد. استقلالی‌ها با پتانسیل متوسط و  عزم تیمی توانستند با حضور تیم‌های مدعی پرسپولیس و سپاهان کار بزرگی انجام بدهند و بعد از ۱۰ سال قهرمانی را به دست آورند.  

تیم فوتبال استقلال توانست برابر تیم فولاد به پیروزی دست یابد و  در ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال و با کسب ۶۳ امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال شد.

او درباره پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس عنوان کرد: سپاهانی‌ها از شوک وارد شده به پرسپولیس استفاده کردند و در نهایت توانستند به برتری دست یابند. آن‌ها با این برد به جایگاه پرسپولیسی‌ها در رتبه دوم نزدیک‌تر شدند.  

تیم فوتبال سپاهان برابر تیم پرسپولیس به برتری دست یافت و با کسب ۵۲ امتیاز  اختلافش را با تیم رده دومی به ۲ امتیاز رساند.

جمشیدیان گفت: تیم پرسپولیس در دروازه و خط دفاعی ضعف داشت و نقطه قوت ۵ سال قهرمانی متوالی این تیم امسال به نقطه ضعف این تیم تبدیل شد. البته این تیم هنوز هم جزو ۳ تیم برتر فوتبال کشورمان است. همچنین تیم استقلال به سایر تیم‌ها نشان داد که بهترین خط حمله همیشه قهرمان نمی‌شود.  

تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم سپاهان شکست خورد و با ۵۴ امتیاز  و اختلاف ۹ امتیازی با تیم استقلال  قهرمانی در فصل جاری را از دست داد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار