نگرانی پنتاگون از افزایش آمار خودکشی در ناو هواپیمابر جورج واشنگتن

مقام‌های آمریکایی و وزارت دفاع این کشور از افزایش آمار خودکشی در ناو هواپیمابر جورج واشنگتن ابراز نگرانی کرده‌اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) و برخی از مقام‌های آمریکایی از افزایش شمار خودکشی میان خدمه ناو هواپیمابر «یواس‌اس جورج واشنگتن» آمریکا ابراز نگرانی کرده‌اند.

وبگاه استرایپس در گزارشی با بیان آن‌که آمار خودکشی میان خدمه ناو هواپیمابر یواس‌اس جورج واشنگتن آمریکا افزایش داشته است، نوشت که قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی نسبت به خودکشی خدمه این ناو و همچنین میزان کلی آمادگی نیروی دریایی این کشور هشدار داده‌اند.

از طرفی «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا، در اظهاراتش به یک هیئت فرعی کمیته مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که سکونت ملوانان در این ناو مناسب نیست و همچنین گفت که وزارت دفاع آمریکا در انتظار نتیجه دو تحقیق درباره این ناو هواپیمابر است تا برای چگونگی اسکان ملوانان در آینده براساس آن تصمیم گرفته شود.

لوید آستین همچنین در بخشی از اظهارتش با بیان آن‌که پس از خودکشی ۳ ملوان، این تحقیقات برای اسکان بهتر ملوانان انجام می‌شود، گفت: «قطعاً مشکلی در این ناو هست که باید آن را درک کنیم و بعد متوجه شویم چه کاری باید انجام شود تا آینده چنین مشکلاتی نباشد.»

«مارسی کاپتور» نماینده ایالت اوهایوی آمریکا، نیز با اشاره به آمار خودکشی در این ناو گفت که معتقد است کندی تعمیرات کشتی باعث ناامیدی خدمه این ناو شده است و افزود: «صدها ملوان بدون مسکن یا ماشین در این ناو هستند که وضعیت را سخت کرده است. انتظار داشتیم تا تعمیر ناو جورج واشنگتن اواخر سال ۲۰۲۱ پایان یابد، اما اکنون تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.»

لوید آستین می‌گوید دلیل این تأخیر همه‌گیری ویروس کروناست و همچنین گفت که تعمیر یک ناو هواپیمابر اتمی مانند جورج واشنگتن کار بسیار بسیار پیچیده‌ای است.

از طرفی کاپتور و چندین قانونگذار آمریکا دیگر نگران عدم دسترسی نیروی دریایی به بخش مالی به اندازه کافی برای بهبود روحیه یا آمادگی برای تهدید فزاینده چین هستند.

پیش از این داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا در گزارشی با بیان آن‌که این کشور شاهد افزایش ۳۵ درصدی میزان قتل و خودکشی با اسلحه در آمریکا است که رکوردی بی‌سابقه در ۲۵ سال گذشته محسوب می‌شود، نوشت که این گزارش نشان می‌دهد آمریکا بالاترین میزان مرگ‌ومیر ناشی از کاربرد سلاح را در ۲۵ سال گذشته دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
دست خدا بالاترن دستهاست
آخرین اخبار