تیم زاگرس مهاباد مقابل حریف خود شکست خورد

تیم فوتبال زاگرس مهاباد با قبول شکست مقابل تیم هدف دیلمان سلماس عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر جوانان آذربایجان غربی را از دست داد.

رئیس هیات فوتبال مهاباد گفت: دیدار فینال رقابت‌های فوتبال جوانان آذربایجان غربی بین تیم‌های زاگرس مهاباد و هدف دیلمان سلماس در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه برگزار شد و در پایان تیم سلماسی موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

سیاوش شیخ آقایی گفت: تک گل این بازی برای جوانان زاگرس توسط «بنیامین رحمت‌پناه» به ثمر رسید، تیم هدف دیلمان سلماس با این پیروزی به عنوان قهرمان لیگ برتر جوانان آذربایجان غربی و نماینده استان برای حضور در لیگ مناطق کشور در رده جوانان معرفی شد.  
 
وی گفت: روز گذشته در همین ورزشگاه تیم فوتبال زاگرس مهاباد در رده سنی نوجوانان قهرمان مسابقات لیگ برتر آذربایجان‌غربی شده بود.

رئیس هیات فوتبال مهاباد گفت: دیدار فینال لیگ برتر نونهالان استان نیز که مقرر بود امروز بین تیم زاگرس و داهاتوی بوکان برگزار شود با تصمیم هیات برگزاری به علت شرایط زمین بازی لغو به جمعه هفته آینده موکول شده است.

تیم باشگاه زاگرس مهاباد در رده سنی نونهالان برای کسب سهمیه لیگ مناطق کشور تلاش می‌کند.

در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده آذربایجان غربی جهت حضور در مسابقات لیگ برتر جوانان مناطق کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ معرفی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.