مطهری: بازی بدون تماشاگر ظلم به هواداران پرسپولیس است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبود تماشاگرانمان در دیدار با سپاهان ظلم به آن ها است.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: محرومیت پرسپولیس از میزبانی این بازی هنوز برای من گنگ است و مانده‌ام چرا باید بازی در شهر ثالث برگزار شود. بازی بدون تماشاگر می‌شود این ظلم بزرگی به هواداران پرسپولیس و حق طرفداران ما است که این بازی را از نزدیک ببینند.

طبق رای کمیته انضباطی، بازی پرسپولیس و سپاهان باید در زمین بی طرف برگزار شود که بازی رفت به میزبانی سپاهان در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد و بازی برگشت به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود. البته شورای تامین سیرجان اعلام کرد که این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

احترام متقابل حلقه مفقود شده فوتبال است 

 فردا هم بازی بزرگی در پیش داریم، اما می‌بینیم همیشه برای این مسابقه و همچنین دربی حاشیه ایجاد شده است. واقعا احترام متقابل حلقه مفقود شده فوتبال ما است. دوست دارم در هر شرایطی همه به هم احترام بگذارند نه اینکه بخواهیم با صحبت‌های غیرمنطقی برای خودمان هوادار جذب کنیم.

بازی پرسپولیس و سپاهان همواره با مسائل حاشیه‌ای مواجه شده و قبل از سوت آغاز بازی این ۲ تیم هم شاهد دعوای مسئولان و پیشکسوتان ۲ تیم هستیم.  

می دانیم از چه راهی به سپاهان ضربه بزنیم 

سپاهان تیم قابل احترامی است و همه این موضوع را می‌دانند در بخش حمله سرعت بسیار خوبی دارد باید بتوانیم این تیم را کنترل کرده  و در زمان دفاع کردن خیلی فشرده بازی کنیم. در بخش حمله خودمان هم مرور تاکتیک کرده‌ایم و می‌دانیم از چه راهی به سپاهان ضربه بزنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فردا ساعت ۲۱:۵۰  دقیقه در سیرجان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرق نمکنه مساوی میشی
آخرین اخبار