اختصاص بیش از ۲ هکتار از اراضی پادگان ارتش به کاربری‌ درمانی در مشهد

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیش از ۲ هکتار از اراضی پادگان ارتش به صورت غیرمتمرکز به کاربری‌های درمانی اختصاص یافته است.

مهدی ناصحی گفت:گره انتقال پادگان ارتش در ادوار مختلف، بنا به ادله مختلف تا مرحله باز شدن پیش می‌رفت، ولی دوباره تبدیل به گره کور دیگری می‌شد، ولی سرانجام این اتفاق مهم در دوره کنونی مدیریت شهری به ثمر نشست.

او گفت: شورای ششم، ماموریت‌ها و اولویت‌های متنوع و مختلفی را جهت پیگیری به شهردار محول کرده که محور و اساس آنها، موضوعات و گره‌های چندین و چندساله شهر است که بنا به دلایل مختلف اجرایی و محقق نشده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سایه نگاه مثبت آستان قدس رضوی در جریان انتقال پادگان، در آینده نزدیک معبر مهمی در شهرک شهید رجایی و بولوار حر مشهد که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود، بازگشایی می‌شود.

ناصحی گفت: اتفاق ارزشمندی که ۴۰۰ هکتار از بهترین اراضی شهر را از ابعاد مختلف، در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

او گفت: اولویت شورای شهر و شهرداری، حفظ میراث طبیعی پادگان، دخالت حداقلی در طبیعت این محوطه و جابجایی کمترین تعداد درخت است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی، حداقل مداخله در فضای سبز باید صورت گیرد و لذا از معابر موجود پادگان به عنوان معابر اصلی بهره‌برداری می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد اضافه کرد: سه‌شنبه هفته آینده شاهد بازگشایی پادگان خواهیم بود که بر اساس تفاهم صورت گرفته، زمین ورزشی بسیار با ارزشی به واسطه این گشایش، در اختیار ساکنان این محدوده قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار