شکایت تیم‌های روسی از یوفا به CAS

چند تیم فوتبال روسی در اعتراض به تصمیم یوفا برای محرومیت آن‌ها از مسابقات اروپایی، به دادگاه عالی داوری ورزشی (CAS) شکایت کردند.

تیم‌های فوتبال زسکا و دینامو مسکو، زنیت سن پترزبورگ و سوچی در وب سایت‌های رسمی خود گزارش دادند که علیه تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر حذف این باشگاه‌ها از رقابت‌های اروپایی، به دادگاه داوری ورزش (CAS) اعتراض کرده‌اند.

تیم‌های زسکا، زنیت، سوچی و دینامو علیه تصمیم تاریخ ۲ می ۲۰۲۲ یوفا مبنی بر حذف باشگاه‌های روسی از رقابت‌های اروپایی، به دادگاه داوری ورزشی لوزان (CAS) شکایت کرده و درخواست تجدید نظر دادند.همه باشگاه‌ها درخواست رسیدگی سریع به این شکایت را داشته و گفته اند ما انتظار داریم که اصول ورزش رعایت شود.

کمیته اجرایی یوفا در تاریخ ۲ می، به دلیل اوضاع اوکراین، باشگاه‌های فوتبال و فوتسال روسیه را از حضور در رقابت‌های اروپایی برای فصل ۲۰۲۲/۲۳ و تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال مردان و زنان این کشور از شرکت در رقابت‌های اروپایی محروم کرد.

«زنیت» زودتر از موعد قهرمان لیگ روسیه شد و باید بلیت مستقیم حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را می‌گرفت. دینامو پس از ۲۸ هفته در رده دوم، سوچی سوم و زسکا چهارم است. این تیم‌ها جواز حضور در رقابت‌های اروپایی را کسب کرده اند.


بیشتر بخوانید


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار