بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۶۹)؛

از دانلود اپلیکیشن بهینه ساز اندروید تا دانلود لانچر مایکروسافت

بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۶۹) دانلود کنید.

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل Google App 13.17.13.23

جست‌وجو در اینترنت برای یافتن پاسخ سوال‌ها، کاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و سرعت بالای جست‌وجو یکی از مولفه‌ها برای انتخاب یک موتور جست‌وجو است.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن، جست‌ و جوی خود را انجام دهند. اپلیکیشن Google App تا به امروز بیش از پنج میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شده و در صدر برترین برنامه های جستجوگر قرار دارد.

دانلود Google App

دانلود اپلیکیشن بهینه ساز اندروید Auto Optimizer ۱۰.۴.۹

اپلیکیشن Auto Optimizer یکی از کامل ترین، کارسازترین و بهترین اپلیکیشن‌های بهینه ساز و بهبود عملکرد دستگاه‌های اندرویدی است. این اپلیکیشن تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و جزء برترین و پرفروش‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود.

Auto Optimizer به طور خودکار عمل بهینه سازی را برای دستگاه شما انجام می‌دهد. این اپلیکیشن گامی اساسی در زمینه بهبود عملکرد دستگاه و افزایش سرعت بر می‌دارد. همچنین نرم افزار‌های مختلفی در زمینه بهینه سازی وجود دارد، اما اپلیکیشن Auto Optimizer به طور اتوماتیک و بدون نیاز به کاربر این عمل را انجام می‌دهد. کاربرد‌های این اپلیکیشن شامل بهینه سازی باتری، سیستم و دیگر موارد است.


دانلود اپلیکیشن نشان Neshan 10.2.0 مخصوص اندروید

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع گذرشان به مکان‌هایی بیفتد که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کند.

دانلود Neshan

دانلود اپلیکیشن نشان Neshan


دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher 6.220402.0.1045361

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌ عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌ افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل ایجاد کنید.

دانلود Microsoft Launcher لانچر

دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher


دانلود موزیلا فایرفاکس بتا Firefox for Android Beta 101.0.0.3

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند. مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگرها استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن این برنامه می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox for Android Beta

دانلود موزیلا فایرفاکس بتا Firefox for Android Beta


دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار SmartNews 22.5.10

در دنیای امروز مطالعه و خواندن جدیدترین اخبار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد در طول روز انجام داده و به مطالعه اخبار مهم روز خود اهمیت بالایی می‌دهند. نرم افزار‌های نمایش اخبار زیادی در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند، اما یکی از برترین نرم افزار‌های نمایش اخبار مهم در جهان و گوشی‌های اندرویدی نرم افزار SmartNews: Local Breaking News است.

این نرم افزار اخبار جهانی و مهم را به صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند مقالات، سرخط‌ها و اخبار فوری که از منابع معتبر منتشر می‌شوند را در این برنامه مشاهده کنند. این برنامه دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود SmartNews

دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار SmartNews


دانلود بارکد اسکنر QR Code Reader Premium 10.4.8

گاهی اوقات، بر روی برخی از کالاها بارکدهایی تعبیه شده که به مشتریان کمک می‌کنند تا اطلاعات دقیق را کشف کرده و در بعضی مواقع به آن‌ها درباره استفاده درست محصول آموزش ‌می‌دهند. بر اساس گزارش‌ها، برای دسترسی به اطلاعات محصول نیاز به نصب نرم افزار‌های خاصی می‌باشد که تا کنون برنامه نویسان چندین برنامه در این زمینه طراحی کرده‌اند که یکی از این برنامه‌ها، QR Code Reader Premium است. در ادامه مطلب می‌توانید با برخی از قابلیت‌های این برنامه آشنا شوید.

دانلود بارکدخوان

دانلود بارکد اسکنر QR Code Reader Premium


دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا WhatsApp Business Beta 2.22.11.10

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن واتساپ بیزینس، ۱۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. پیام رسان واتساپ با قرار دادن امکانات و به روز رسانی‌های مناسب، میلیون‌ها کاربر در جهان دارد. با توجه به استقبال کاربران، توسعه دهندگان نسخه‌ای را برای کسب و کار‌ها ایجاد کرده اند. شرکت WhatsApp Inc نرم افزار WhatsApp Business Bete را توسعه داده است.

مدیران کسب و کار‌ها با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات این نسخه روی مشتریان خود نظارت دارند. می‌توان پیام‌های مورد نیاز را در لیست مسیج‌های از پیش تنظیم شده وارد کرد. کاربران می‌توانند هنگام دریافت پیام تکراری، فایل مرتبط با آن را از لیست انتخاب و ارسال کنند. علاوه بر این پروفایل این مسنجر نسبت به نسخه اصلی آن به شکل تجارت مدنظر و دارای گزینه‌های متنوعی است.

نرم افزار WhatsApp Business Bete

دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا WhatsApp Business Beta


دانلود ویرایشگر ویدئویی کاین مستر KineMaster 6.0.1.26000

اپلیکیشن KineMaster یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدئو در گوشی‌های هوشمند است. به‌ وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدئو‌های خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کار‌هایی مانند نرم‌افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابه‌جایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

این نرم‌افزار در حال حاضر جزو برترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم در سیستم عامل اندروید است و توانایی گرفتن خروجی از ویدئوها با کیفیتی بسیار بالا را دارد. از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار می‌توان به تغییر میزان نور در ویدئو، اضافه کردن افکت‌های مختلف در محل اتصال دو ویدئو به یکدیگر و نوشتن متن با فونت‌های مختلف اشاره کرد. در این نرم‌ افزار امکان اضافه کردن تصویر به ویدئو نیز وجود دارد و نرم‌افزار کاین مستر از تمامی فرمت‌های تصاویر پشتیبانی می‌کند.

دانلود KineMaster

دانلود ویرایشگر ویدئویی کاین مستر KineMaster


دانلود برنامه آوت‌لوک مایکروسافت Microsoft Outlook 4.2216.1

نرم‌افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می‌توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید صندوق پیام خود را چک کرده، ایمیل‌ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند کار‌های اداری و مدیریتی را به راحتی کنترل کنند و به یک تقویم پیشرفته دسترسی داشته باشند.

 
دانلود Microsoft Outlook

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار