برگزاری شصت و نهمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در مشهد

معاون امور دانشجویان وازرت علوم از برگزاری شصت و نهمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور وزیر علوم در مشهد خبر داد.

اردوان ارژنگ گفت: این همایش با حضور معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در روز های ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است.

معاون امور دانشجویان داخلی وزارت علوم گفت: این گردهمایی بر اساس شعار سازمان امور دانشجویان، مبنی بر زیست سالم دانشجویی با محوریت عدالت، تحول و برنامه مداری در دانشگاه‌ها در حال برگزاری است و رویکرد سازمان امور دانشجویان در این نشست رویکرد دیالوگی و گفتمانی خواهد بود.

ارژنگ گفت: در این گردهمایی هشت کارگروه ناظر به مسائل دانشجویان حضور دارند که معاون سازمان امور دانشجویان و رئیس صندوق رفاه دانشجویان رؤسای این ۸ کارگروه هستند.

به گفته او، در این کارگروه‌ها مسائل دانشگاه‌ها، چالش‌های دانشجویان از جمله وام و خوابگاه، مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر، تربیت بدنی و ورزش، چالشهای شورای صنفی، شورای موارد خاص و شورای انضباطی، جشنواره دانشجوی نمونه، تغذیه، جذب دانشجویان غیرایرانی، مشاوره و سلامت روان بررسی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.