استفاده غیرمجاز از شبکه آب جرم است

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی گفت: افرادی که بصورت غیرمجاز نسبت به برداشت آب از شبکه توزیع اقدام می‌کنند، بر اساس قانون جرم بوده و مشمول جریمه می‌گردد.

حسین خواجوی مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: مدیریت شبکه توزیع آب در این شهر در حال انجام است و گروه های سیار اداره آبفا این شهر در محدوده تحت پوشش این اداره با هرگونه انشعاب آب غیرمجاز بشدت برخورد می کنند.

او انشعاب های غیرمجاز آب را علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت هایی به شبکه توزیع و تأسیسات اداره آبفا سربندر دانست.

آقای خواجوی یادآور شد: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین اُفت فشار آب در شبکه توزیع می شود.

مدیر اداره آبفا سربندر در پایان گفت: اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) با جدیت با انشعاب‌های غیرمجاز برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف انشعاب آب و فاضلاب را از طریق سامانه (۱۲۲) شرکت آب و فاضلاب یا امور مشترکین اداره اطلاع‌رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.