مخاطب شناسی، دغدغه اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد

معاون فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: دغدغه اصلی کانون پرورش فکری، آماده کردن شرایط بهتر از گذشته و جذب مخاطب است.

مروج گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال‌های گذشته خیلی از مخاطبان از فضای کانون دور شدند و نیاز است که مخاطبین مورد توجه ویژه قرار گیرند.

به گفته باید از موجودیت کانون به منظور خدمات رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان استفاده شود.

او می‌گوید: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد یکی از سازمان‌های موثر که ظرفیت بی‌بدیلی دارد، تجربیات متراکم کانون در زمینه‌های مختلف و هوشمندی آحاد کانونی‌ها و منابع انسانی ممتاز رویکرد اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

این موضوع مروج را در آیین معارفه  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد مطرح کرد.

به گفته‌ او استان یزد در سطح کشور جریان ساز و اثرگذار بوده است و فعالیت‌های کانون باید از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

معاون فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد نشان می‌دهد که این ظرفیت باید حفظ و از آن نهایت استفاده شود.

او گفت: رویکرد کانون مرکز محوری است و ایجاد فضای فیزیکی جذاب و زیبا، نیروی انسانی ممتاز، فعالیت‌ها و تلاش‌ها و نظام برنامه ریزی از ابعاد رویکرد مرکز محور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار