حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه با اصلاح نظام پرداخت یارانه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هدف دولت از اصلاحات اقتصادی و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها عدالت ورزی با توزیع یارانه و جلو گیری از تورم فساد زا است.

بهرام مسلمی مهنی در نشست تبیین اصلاحات اقتصادی با خبرنگاران گفت: در طرح اصلاح نظام یارانه‌ها دولت می‌خواهد قشر آسیب پذیر جامعه را حمایت کند با اجرای این طرح بیشترین سود به نفع افراد کم برخودار است.

او می‌گوید: هدف دولت از اصلاحات اقتصادی و اصلاح نظام پرداخت یارانه عدالت ورزی با توزیع یارانه و حمایت دهک آسیب پذیر و جلو گیری از تورم فساد زا که موجب هدر رفتن منابع ارزی کشور می‌شود.

به گفته مسلمی مهنی تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی میلیارد‌ها تومان از یارانه مردم را به جیب دلالان و سودجویان سرازیر می‌کند و مردم کمترین بهره را می‌برند، اما اصلاحات اقتصادی، یارانه را مستقیم به جیب مردم واریز می‌کند.

او می‌گوید: درجهت مقابله با عملیات روانی که دشمن در شبکه‌های مجازی برای افکار عمومی انجام می‌دهد باید چاره اندیشی کرد.

به گفته مسلمی مهنی تولید محتوا، همگرایی و هم افزایی همه دستگاه ها، رسانه ها، طیف‌های سیاسی، با استفاده از تمام ابزار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای راهکار‌های مقابله با دشمنان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: عملیات روانی که امروزه در کشور شروع شده به دست گروه‌های منافقان داخلی و خارجی، سلطنت طلبان و معاندان نظام، سودجویان و دلالان که منابع ارزی را به جیب می زنند مدیریت می‌شود.

او می‌گوید: وظایف رسانه‌ها تبیین سیاست‌های عدالت محورانه دولت در جهت اصلاحات اقتصادی و پرداخت یارانه‌ها به صورت مستقیم به مردم و دهک‌های آسیب پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار