رئیس جمعیت هلال احمر بافق:

۱۰۰ نفر درخت خرما وقف هلال احمر بافق شد

فتاحی گفت: ۱۰۰ نفر درخت خرما مثمر در صدمین سال تأسیس هلال احمر برای کمک به نیازمندان شهرستان بافق، وقف شد.

محمدرضا فتاحی گفت: این درختان در روستای مبارکه این شهرستان با پیگیری خانه هلال از سوی شورای اسلامی و دهیاری این روستا وقف شده و قرار است سود و عواید حاصل از فروش محصولات آن صرف امور نیازمندان و محرومان منطقه شود.

او می گوید: تیم سحر برای گرامیداشت هفته هلال و ایجاد روحیه امید و شادابی در روستا‌های محروم به شهرستان خاتم اعزام شد.

فتاحی گفت: این تیم در چارچوب فعالیت‌های جوانان جمعیت هلال احمر تشکیل و مهمترین رسالت آن حمایت روانی از مردم آسیب دیده در حوادث و بلایای طبیعی است.

به گفته او  این تیم از افراد روانشناس، مشاور، مددکاراجتماعی، مربی مهدکودک، مربی بهداشت و سلامت،گروه طنز و نمایش تشکیل شده و کمک‌های اولیه روانشناختی، بررسی بهداشت و سلامت جسم و روان، ایجاد فضای دوستدار کودک و نوجوان و جلب مشارکت‌های مردم و مسئولان به نفع مردم حادثه دیده از دیگر فعالیت‌های این تیم است.

رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت: در شهرستان بافق در طرح نذر آب، ۶۵ میلیون تومان جمع آوری و برای آبرسانی به منطقه دلگان استان سیستان و بلوچستان هزینه شد.

او گفت: توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان بافقی، اعزام کاروان نیکوکاری به شهرستان نرماشیر استان کرمان برای ساخت حمام و سرویس بهداشتی، برگزاری کارگاه کارآفرینی و ارائه خدمات تیم سحر به مردم محروم این شهرستان از دیگر فعالیت‌های هلال احمر شهرستان بافق در یک سال گذشته است.

فتاحی گفت: ۸۰۰ نفر داوطلب، ۲۰۰ نفر امدادگر و ۵۰۰ نفر با جمعیت هلال احمر شهرستان بافق همکاری دارند.

۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر است که امسال با صدمین سال تاسیس این نهاد مصادف شده و شعارآن یک قرن خدمت بی منت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار