مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

متقاضیان محروم از یارانه به سامانه حمایت مراجعه کنند

محمدرضا فلاحتی گفت: متقاضیانی که به هر دلیلی یارانه آن‌ها قطع شده است نسبت به ثبت اعتراض خود به سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: اعتراض متقاضیان ظرف مدت دو ماه بررسی و نتیجه در همان سایت به اطلاع شخص می‌رسد.

او می گوید: شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ به بعد یارانه آن‌ها قطع شده است در صورتی که حساب بانکی آن‌ها قدیمی، مسدود و یا مشکلی نداشته باشد می‌توانند با مراجعه به سامانه اعتراض خود را به ثبت برسانند.

به گفته او یارانه کمک معیشتی به حساب مردم واریز شده و تا آزادسازی قیمت‌ها امکان برداشت وجود ندارد.

او می گوید: برای سه دهک کم‌درآمد هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های بالاتر به هر نفر ۳۰۰ هزار تومان کمک معیشتی نقدی در نظر گرفته شده است.

فلاحتی گفت: یک خانواده سه نفر که در سه دهک کم درآمد قرار دارند یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان دریافت می‌کند و در صورتی که از وام ۱۰ میلیون ریالی یارانه خود استفاده کرده باشد مبلغ ۳۵۰ هزار ریال نیز به عنوان اقساط از آنان کسر می‌شود.

او گفت: یارانه کمک معیشتی برای حمایت از مردم است و در آینده به کالابرگ تبدیل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: همشهریان نسبت به کلاهبرداری‌های احتمالی به وسیله افراد فرصت طلب در خصوص اعتراض و برقراری یارانه نقدی از طریق فضای مجازی و پیامک‌های ارسالی هوشیار باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار